۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۳۹۱۷۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

تفرقه سیاست دشمن برای تحقق منافع خود در کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز نظام سلطه جنگ مذهبی و قومیتی را در کشورهای منطقه به راه انداخته است، گفت: نظام اسلامی تنها کشوری است که بر وحدت امت اسلامی در منطقه تأکید عملی دارد.
هفته وحدت

حسن تأمینی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با اشاره فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت:  زمانی که امام راحل موضوع هفته وحدت را مطرح کردند هیچ وقت ما تصور نمی کردیم که در چنین شرایطی دنیای اسلام قرار گیرد و این نشان از دور اندیشی امام خمینی(ره) است.

 

تامینی با بیان این که در شرایط کنونی ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند وحدت کلمه هستیم، افزود: همه مسلمان خدا و پیامبری واحد دارند و نباید در بین آنها تفرقه و اختلاف باشد.

 

وی با اشاره به این که نظام سلطه همه توان و سرمایه خود را در جهت ایجاد تفرفه و اختلاف در میان امت اسلامی به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: هدف استکبار برای رسیدن به اهداف شوم خود ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دشمن این اهداف را با برنامه ریزی ها و استراتژی دنبال می کند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام شرایطی را ایجاد کردن که مسلمانان در دنیا را به جان هم انداخته اند.

 

وی با بیان این که امروز نظام سلطه جنگ مذهبی و قومیتی را در کشورهای منطقه به راه انداخته است، بیان داشت: نظام اسلامی تنها کشوری است که بر وحدت امت اسلامی در منطقه تأکید عملی دارد.

 

تأمینی با اشاره به برنامه های استکبار برای ایجاد فتنه و آشوب در کشورهای اسلامی گفت: در این بین مسلمانان باید مراقب آنها که اسلام واقعی ندارد و دست پروده استکبار و آمریکا هستند و خود را دوست نما نشان می دهند باشند.

 

وی گروی تکفیری را دست پروده آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: گرو های تکفیری جیره خوار استکبار هستند و ماهیت آنها با هیچ دینی ساز و گاری ندارد.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که گرو های تکفیری و انحرافی با نام دین به دین آسیب می رسانند، خاطرنشان کرد: اسلام دین زیبایی و مهربانی است و جنایت هایی که این گرو ه ها به اسم دین انجام می دهند با هیچ منطقی سازگار نیست.

 

تأمینی با بیان این که گرو های تکفیری با هدف خدشه دار کردن اسلام به وجود آمده اند، بیان داشت: امروز این گروه های تکفیری که مورد حمایت مستقیم غربی و برخی کشورهای عربی منطقه هستند به دنبال تحقق منافع دشمنان در خاورمیانه هستند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که امروز تنها راه نابودی دشمنان اسلام، وحدت و همدلی امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با وحدت و همبستگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام بیاستند و آنها را از ممالک اسلامی اخراج کنند./1318/ت302/ب1

ارسال نظرات