۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۳۹۳۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

وحدت اسلامی ضرورتی برای دستیابی به عزت و اقتدار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که وحدت اسلامی ضرورتی برای دستیابی به عزت و اقتدار است، افزود: عزت و اقتدار اسلامی در ناکامی دشمنان بسیار مؤثر بوده و مسلمانان را در مقابل توطئه‌های آنان مصون نگه می‌دارد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نور الله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در گرگان برگزار شد با تبریک ماه ربیع الاول گفت: این ماه فرصت مناسبی برای تقویت وحدت امت اسلامی است.

 

وی با بیان این که وحدت اسلامی ضرورتی برای دستیابی به عزت و اقتدار است، افزود: عزت و اقتدار اسلامی در ناکامی دشمنان بسیار مؤثر بوده و مسلمانان را در مقابل توطئه‌های آنان مصون نگه می‌دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که هرگاه وحدت واقعی در بین مسلمانان حاکم باشد، دشمنان اسلام هیچ‌گاه به فکر توطئه و تفرقه افکنی در بین مسلمین نخواهند افتاد، گفت: وحدت شیعه و سنی تنها مربوط به یک فرقه یا مذهب نبوده و این مسأله پایه های اسلام را در دنیا استوارتر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به توطئه های دشمنان مبنی بر تفرقه افکنی میان مسلمین خاطرنشان کرد: امام راحل با تدبیر و سیاست خاص با ایجاد وحدت رویه ای 12 تا 17 ربیع الاول را هفته وحدت نامگذاری کردند تا مسلمانان با یکپارچگی و همدلی به سعادت برسند.

 

وی، الگوپذیری از زندگی ائمه اطهار‌(ع) را ضروری دانست و گفت: مسلمانان باید با الگوپذیری از اخلاق، رفتار، کردار و گفتار ائمه اطهار (ع) زندگی جاوید و سعادتمندانه در دنیا و آخرت را برای خود رقم زنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: وحدت و انسجام مسلمانان، سبب یأس و شکست دشمنان می شود و امروز دین اسلام با وحدت امت اسلامی در سراسر جهان می درخشد.وی با بیان این که با ولادت حضرت محمد‌(ص) اتفاقات شگفت انگیزی در دنیا رخ داد، افزود: جاری شدن آب در وادی سماوه، سرنگون شدن تخت پادشاهان و باطل شدن سحر ساحران و عزت یافتن قریش در میان اعراب از جمله اتفاقاتی است که کمتر به آن ها پرداخته می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد، رسیدگی به امور مسلمانان، رعایت عدالت میان افراد، تواضع، خیرخواهی برای همه و دعوت به حق، احترام به کودکان و پرداختن به امور شخصی را از مهمترین خصوصیات شخصیتی پیامبر اعظم‌(ص) عنوان کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که اگر مردم اخلاق اسلامی را رعایت کنند جامعه هرگز دچار مشکلات و ناهنجاری های نخواهد شد، گفت: دنیا، نبی مکرم اسلام‌(ص) را بر اساس حسن اخلاق آن حضرت می شناسند و خدای متعال هم این صفت پیامبر را ستوده و می فرماید که مردم به واسطه اخلاق نیک تو به اسلام روی آوردند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: پیامبر برگزیده شد تا مکارم اخلاق را در جامعه زنده کند، زیرا با اخلاق خوب می شود هم زیر بنای جامعه را ساخت و هم دین اسلام را ترویج داد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات