۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۲۳۹۳۹۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ایران اسلامی منادی وحدت در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، وحدت را تنها راه پیروزی امت اسلامی بر استکبار و استعمار دانست و گفت: مسلمانان باید در برابر توطئه های دشمنان اسلام ناب همچون ملت ایران اسلامی ایستادگی کنند.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته وحدت، اظهار داشت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و انسجام همه جانبه است و این وحدت و همگرایی باید در جامعه اسلامی گسترش یابد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، تقویت وحدت را یک ضرورت مهم در میان جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلام بدون وحدت و همدلی در مسیر تحقق اهداف به پیروزی نخواهد رسید.

 

امام جمعه نکا با بیان این که دشمنان اسلام ناب از هر فرصتی برای رخنه در دین مبین اسلام استفاده می کنند، افزود: وحدت رویه مهم‌ترین عامل در دشمن ستیزی و نقش بر آب کردن برنامه‌ها و ترفندهای دشمنان است.

 

مدیر حوزه علمیه نکا، هفته وحدت را نشانه همگرایی و وحدت و انسجام مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامی با وحدت و هگرایی عزت و اقتدار خود را به دنیا نشان دهند.

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و بر هم زدن وحدت جامعه اسلامی است و در شرایط کنونی باید وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و اجازه ندهیم دشمن به اهداف شومش دست پیدا کند.

 

امام جمعه نکا با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان منادی وحدت در جهان نقش ارزنده ای در تقویت وحدت میان مسلمانان ایفا کرده است، گفت: متأسفانه برخی کشورهای به ظاهر اسلامی که وابستگی شدیدی به غرب دارند به دنبال ایجاد اختلاف میان امت اسلامی هستند.

 

وی، وحدت را تنها راه پیروزی امت اسلامی بر استکبار و استعمار دانست و تصریح کرد: مسلمانان باید در برابر توطئه های دشمنان اسلام ناب همچون ملت ایران اسلامی ایستادگی کنند.

 

حجت الاسلام لائینی با تأکید بر این که امروز استکبار جهانی با حمایت برخی گروه های تندرو نظیر تکفیری‌ها و سلفی‌ها به دنبال ایجاد جنگ‌های قومی در میان امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید بدانند هر گونه تفرقه و اختلاف تنها به سود منافع استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که مسلمانان نباید در برابر زیاده خواهی‌های استکبار گران کوتاه بیایند و سکوت کنند، تأکید کرد: باید تلاش کرد تا اسلام ناب در همه نقاط جهان فراگیر شود تا ملت‌های جهان از آن به خوبی بهره‌مند شوند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات