۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۳۹۵۲۱
برای چهارمین سال؛

حوزه حضرت ولی عصر اهواز رتبه برتر آزمون سراسری حوزه های علمیه سفیران هدایت را کسب کرد

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه ولی عصر اهواز برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر آزمون سراسری حوزه های علمیه سفیران هدایت را کسب کرد.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي ، مدير مدرسه علميه ولي عصر(ع) اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری آزمون ارزیابی سراسری علمی حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور، ابراز داشت: حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز در این آزمون توانست رتبه نخست کشوری را کسب کند و این اتفاق مبارک برای چهارمین سال متوالی در کشور رخ می دهد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز اظهار داشت: امسال آزمون در بحث های علمی، مهارتی و ارزیابی اخلاقی که از طریق حوزه های علمیه انجام می شود، برگزار شد که نسبت به سال های گذشته متفاوت بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به رتبه حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در مقاطع گوناگون، گفت: در گروه علمی و کتبی حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) توانست در مقاطع نخست، دوم و سوم رتبه برتر را به خود اختصاص دهد و در مقطع چهارم با اختلاف 40/0 مقام دوم و در مقطع پنجم نیز رتبه چهارم را کسب کرد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز با بیان این که این آزمون در بین 10 هزار طلبه و با حضور بیش از 105 حوزه سفیران هدایت برگزار شد، ابراز داشت: این آزمون دارای نمره های منفی و رقابت بین طلبه ها بسیار نزدیک بود که خوشبختانه طلاب ما توانستند رتبه های برتر و خوب را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اسامی طلاب برتر حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) در این آزمون خاطرنشان کرد: در مقطع نخست مصطفی رستم زاده، رتبه اول، میثم ویسی شیخ رباط، رتبه دوم و امین علیمی، رتبه چهارم را کسب کردند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز گفت: در مقطع دوم میلاد صداقت پور، رتبه دوم، در مقطع سوم احسان حیدر زاده، رتبه چهارم، امین منصوریان، رتبه پنجم و در مقطع چهارم حجت الاسلام سید فاضل سجادی، رتبه دوم، حجت الاسلام سید جابر نقیب السادات، رتبه سوم و مجید وفایی رتبه چهارم را کسب کردند./9461/ت302/ب2

ارسال نظرات