۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۳۹۸۹۳
چهارم بهمن ماه؛

همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی در چهارم بهمن ماه در این استان خبرداد.
سبک زندگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز، در جلسه برنامه‌ریزی فرهنگی برای تحقق شعار سال که به‌منظور برگزاری بهتر همایش سبک زندگی اسلامی در تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با گرامی داشت هفته وحدت گفت: در بحث وحدت باید بر مشترکات تأکید داشته باشیم و از اختلافات دوری کنیم.

وی با بیان این که نسخه شفابخش جهان اسلام وحدتی است که باید در بین مسلمانان شکل گیرد، عنوان داشت: ملاک ما در بحث وحدت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: از ابتدای سال، به پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در استان ستاد پیگیری شعار سال تشکیل شد.

وی افزود: این ستاد شامل دبیرخانه‌ای متشکل از اداره کل تبلیغات اسلامی، جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش، حوزه علمیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که تاکنون 176 طرح جهت تحقق شعار سال از سوی دستگاه های لرستان به دبیرخانه ستاد پیگیری شعار سال در استان ارسال شده است، عنوان داشت: این گزارشات از سوی جهاد دانشگاهی لرستان ارزیابی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای ارزیابی طرح های رسیده، همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: این همایش در جهت تحقق شعار سال، چهارم بهمن ماه سال جاری، در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: از جمله برنامه های جانبی برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی برپایی نمایشگاه با محوریت طرح های جالب در راستای تحقق شعار سال است./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات