۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۲۳۹۹۹۱
با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری؛

جشن ازداوج 110 زوج طلبه شیعه و سنی استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا‌ ـ به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، جشن پیوند آسمانی 110 زوج طلبه شیعه و سنی استان بوشهر، با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.
  جشن پيوند آسماني 110 زوج طلبه شيعه و سني استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت، شب گذشته جشن پیوند آسمانی 110 زوج طلبه شیعه و سنی استان بوشهر، در مجتمع فرهنگی دریادلان نداجا شهر بوشهر برگزار شد.

 

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم گفت: ازدواج یکی از آیات خداوند است چرا که با یک عقد، علاقه بسیار شدیدی بین همسران ایجاد می‌شود و این علاقه را تنها خداوند است که می‌تواند در نهاد همسران قرار دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: خداوند فلسفه ازدواج را سه امر مهم بیان می‌فرماید، نخستین فلسفه ازدواج آن است که همسران سبب آرامش هم هستند و دومین آن مودت است که چیزی فراتر از محبت خواهد بود. مودت یعنی عشقی پر از معرفت و صمیمیت به طوری که جدا شدن ممکن نباشد.

 

آیت الله صفایی بوشهری سومین عنصر ازدواج را رحمت و مهربانی دانست و گفت: معنای رحمت آن است که انسان در مقابل فردی چنان مهر و محبت داشته باشد که تمامی خوبی‌های ایشان را در حد بالا ببیند و مشکلات او را نیز نادیده بگیرد./833/پ202/ب6

ارسال نظرات