۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۴۱۱۶۷
امام جمعه ایلام:

اقتصاد مقاومتی تنها عامل برون رفت از چالش های اقتصادی و مقابله با تحریم های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورتی انکار ناپذیر و راهبردی بی نظیر برای ایستادگی در برابر هجوم اقتصادی همه جانبه شیطان بزرگ و همپیمانان آن ها است.
حجت‌الاسلام والمسلمين لطفي نماينده ولي فقيه در ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین لطفی امام جمعه ایلام، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر بیان کرد: افراطی گری ویژگی بارز اقدامات داعش و هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو است و اینها دو روی یک سکه و دو لایه یک جریان سیاسی وابسته به امریکا و رژیم صهیونیستی هستند، اقدام موهن هفته‌نامه فرانسوی شارلی‌ابدو به بهانه آزادی بیان که با حمایت جدی آمریکا و انگلیس و فرانسه همراه است توطئه جدید نظام سلطه علیه اسلام و مقدسات یک میلیارد و نیم مسلمان در سراسرجهان است.


وی در ادامه گفت: تفکری که از یک طرف کاریکاتورهای توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) و از سوی دیگر گروه های تکفیری و تروریستی که هولناک ترین جنایت ها را در خاورمیانه انجام می دهند را حمایت می کند یکی است، همراهی و همدردی برخی روزنامه های داخلی با نشریه موهن به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) موجب تأسف و شگفتی است، این اقدامات و جریانات با توجه به عزم همه علما و بزرگان شیعه و سنی برای تحکیم وحدت اسلامی حرکتی مشکوک به نظر می رسد.


حجت الاسلام و المسلمین لطفی تصریح کرد: اهانت به پیامبر اعظم(ص) به معنای اعلان جنگ به مسلمانان جهان است، آیا اقدام کاملا مشکوک گروهک داعش علیه چند نفر شهروند فرانسوی باید موج انتقام‌جویی آنها از مسلمانان باشد؟ قطعا این کار عاقلانه‌ای نیست.


امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5+1 در ژنو اشاره کرد و گفت: در نظر گرفتن مطالبات رهبر معظم انقلاب و ملت ایران از تیم مذاکره کننده با طرف های غربی بسیار با اهمیت و ضروری است، انتظار می رود که تیم مذاکره کننده کشور با حفظ خطوط قرمز و پافشاری به اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی و احقاق حقوق ملت ایران و ایستادگی در برابر زورگویی و زیاده خواهی امریکا و متحدان غربی در مسیر مذاکرات تلاش کند.

 

وی تأکید کرد: عنوان برد ـ برد با راهزنان و غارتگران بین‌المللی راه حل مشکلات اقتصادی نیست، حل مشکلات تنها از راه الگوی اسلامی ایرانی ممکن است و امتیاز دادن و عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های نامشروع آمریکا عاقلانه نیست.

 

نماینده ولی فقیه درایلام گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورتی انکار ناپذیر و راهبردی بی نظیر برای ایستادگی در برابر هجوم اقتصادی همه جانبه شیطان بزرگ و همپیمانان آن ها است.


وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلاب اسلامی و الگوی الهام بخش از نظام اقتصادی اسلام است، تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور با مدیریت جهادی تنها عامل برون رفت از چالش های اقتصادی و مقابله با تحریم های دشمنان است.


حجت الاسلام و المسلمین لطفی گفت: حجاب نماد عفت و پاکدامنی زنان مسلمان ایرانی است، حجاب اسلامی در دوران حکومت رضاخان قلدر مورد هجمه قرار گرفت و با اعلام قانون کشف حجاب عملاً با یکی از ضروریات دین مقدس اسلام اعلان جنگ شد، بد حجابی و بی حجابی یکی از مؤلفه های تهاجم فرهنگی دشمنان و بدخواهان برای مقابله با ارزش های دینی و انقلابی نظام اسلامی است چرا که حجاب و عفاف از اساسی ترین و ارزشمند ترین آموزه های دین مقدس اسلام است.


امام جمعه ایلام تصریح کرد: کشتار عظیم صدها زن و مرد در مسجد گوهرشاد در جوار مرقد منور ثامن‌الحجج(ع) نمونه بارز توطئه شیطانی دشمنان بود، امروز استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب با رویکرد فرهنگی در صدد تضعیف و کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و انقلابی ما است، حجاب اسلامی یکی از ارزش‌های بزرگ انقلاب و نظام اسلامی است./967/پ201/ب6

ارسال نظرات