۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۴۱۴۳۴
از سوی جامعه المصطفی العالمیه برگزار شد؛

تجمع اعتراض آمیز طلاب غیر ایرانی در واکنش به هتک حرمت پیامبر اعظم

خبرگزاری رسا ـ در راستای اعتراض به اهانت نشریه شارلی ابدوی فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) طلاب جامعة المصطفی العالمیه در قم اجتماع کردند.
تجمع طلاب غير ايراني حوزه علميه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع طلاب جامعه المصطفی العالمیة پیش از ظهر امروز در مدرسه علمیه حجتیه قم با حضور جمع کثیری از طلاب کشورهای مختلف در راستای اعتراض به توهین روزنامه شارلی ابدوی فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش مجری برنامه با اشاره به سخن رهبر انقلاب گفت: اگر حمایت دشمنان اسلام از اهانت کنندگان نبود هیچ گاه کار به این اهانت های بزرگ نمی رسید.
  
حجت الاسلام عبدالکریم امام جماعت مسجد بوینس آیرس آژانتین ضمن اعتراض شدید نسبت به این اهانت خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام سعی می کنند به وسیله روش های مختلف چهره اسلام را خراب کنند اما همان گونه که خداوند می فرماید مکرشان به خودشان برمی گردد و این کارشان چهره خبیث دشمنان را نمایان می سازد.
 
در ادمه این مراسم حجت الاسلام عبدالماجد ناصر رمضان از کشور تانزانیا به اهمیت اجتماع مسلمانان برای محکوم کردن اعمال زشت دشمنان اسلام اظهار داشت: اگر مسلمانان اتحاد خود را حفظ کنند و در مقابل توطئه های دشمن اسلام بایستند می توانند قدم محکمی در راستای محکوم کردن اهانت کنندگان بردارند.
 
در بخش‌های دیگر این مراسم نماینده تشکل مسلمانان هندوستان و همچنین برخی روحانیان مبلغ در خارج کشور نیز در این راستا مباحثی را مطرح کرد.
 
گفتنی است در پایان این اجتماع آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب با محکوم کردن اهانت به پیامبر اکرم(ص) مطالبی را در این رابطه بیان کرد./1322/پ203/ف
ارسال نظرات