۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶
کد خبر: ۲۴۱۷۷۱
مسؤول تعلیم و تربیت سپاه استان سمنان:

دشمنان توان مقابله منطقی با دین اسلام و سیره رسول الله را ندارند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با محکومیت اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: دشمنان توان مقابله منطقی با مسلمانان را ندارند؛ بنابراین برای خالی کردن عقده‌ها و کینه‌توزی‌شان نسبت به اسلام هر از چندگاهی شخصیت‌های بزرگ دین ما را مورد اهانت قرار می‌دهند.
حجت الاسلام حميدي نژاد

حجت‌الاسلام احمد حمیدی‌نژاد، مسؤول تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان اظهار داشت: موضوع اهانت به پیامبر اعظم(ص) ریشه در تاریخ اسلام دارد و این مسئله در زمان حضور رسول اکرم(ص) نیز رخ می‌داده و در عصر ما نیز از سوی چشمان فرو‌بسته به حقایق دین مبین اسلام و شیطان صفتان ادامه یافته است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان تاب و تحمل دیدن محبوبیت روز افزون پیامبر اکرم(ص) را به‌عنوان رسول خاتم در بین مردم جهان ندارند، تصریح کرد: آنها می‌دانند دین اسلام پاسخگوی تمام شبهات و سرآمد حل همه معضلات در عرصه‌های مختلف زندگی بشری است و از اشاعه این حقیقت هراس دارند.

 

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد با تأکید بر اینکه دشمنان تاکنون در مقابله با اسلام ناب محمدی راه به جایی نبرده و بعد از این نیز نخواهند برد، گفت: فرانسه خود مستکبر است و از طرفی نوچه استکبار جهانی است و همواره به دلیل رعب و وحشت از گسترش اسلام و آموزه‌های دین محمد(ص)، در چنین اقدامات شرم‌آوری پرچمدار بوده است.

 

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به تلاش بسیار نظام سلطه در راستای اجرای طرح‌ اسلام‌ستیزی افزود: آمارها گویای این است که با وجود تمام تلاش‌های دشمنان در مسیر اسلام‌هراسی، نام مقدس پیامبر (ص) با وجود این همه تخریب و توهین به عنوان برترین و بیشترین نام در بسیاری از کشورهای اسلامی مطرح است.

 

وی، اقدام نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را حربه‌ای برای مخدوش کردن چهره دین عنوان کرد و خاطر‌نشان کرد: ترویج نگاه بدبینانه به اسلام ناب محمدی همان هدفی است که دشمنان و مستکبران به دنبال آن هستند؛ چرا که آنها جاذبه دین را دیده‌اند و می‌خواهند در این میان دافعه‌گر جستجوگران حقیقت دین پیامبر خاتم باشند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به نقش داعش و جریانات تکفیری در اسلام‌هراسی گفت: این گروهک‌های تکفیری با توجه به اینکه از سلاح خشونت برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند؛ قطعاً در نگاه هر انسان آزادی خواه منفور هستند و از این رو بهترین سلاح در دستان استکبار جهانی برای تخریب چهره مسلمانان به شمار می‌آیند.

 

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه این نفرت نسبت به خشنونت علیه انسان‌ها در همه ادیان وجود دارد،‌ اظهار داشت: نوع جنایات غیرانسانی که داعش با تجهیزات و حمایت آمریکا و دولت‌های غربی در پیش گرفته از کم سابقه‌ترین خشونت‌هایی است که در طول تاریخ بشر اتفاق افتاده است.

 

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد اضافه کرد: قطعاً انجام این‌گونه اعمال خشونت‌آمیز با اذکاری که در دین اسلام مقدس هستند و نماد اسلام هستند؛ همانند «الله اکبر» و «بسم الله الرحمن الرحیم» این ذهنیت را در افراد به وجود می‌آورد که اسلام دین خشونت است و این خود نوعی ترویج اسلام‌هراسی در اذهان مردم جهان است که از توطئه‌ استکبار جهان در پس این جنایات غافلند.

 

وی افزود: بهترین راه برای مقابله با توطئه‌های مستکبران به‌ویژه در شرایط فعلی، عمل به فرمایشات و منویات امام خامنه‌ای مبنی بر تحکیم وحدت بین مسلمانان و ترویج این اتحاد از سوی شیعیان است که قطعاً می‌تواند در بحبوحه هجوم نامردان و نااهلان به دین مبین اسلام، راهگشا باشد.

 

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: بی‌تردید حضور جوانان و اصحاب رسانه متدین و مؤمن در فضای مجازی و اعلان برائت و بیزاری از تفکرات تکفیری و بصیرت‌افزایی در مجالس مذهبی یکی دیگر از راه‌های مبارزه و مقابله با اعمال پست و شیطانی و ضد اسلامی و انسانی دشمنان است./977/ت302/ب6

ارسال نظرات