۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۴۲۰۷۸
ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در بیانیه ای؛

اهانت به ساحت رسول اکرم ناشی از عجز و ناتوانی کشورهای غربی در جلوگیری از گسترش اسلام است

خبرگزاری رسا ـ ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در بیانیه ای اهانت به ساحت رسول اعظم(ص) رامحکوم کرد.
ستاد بازسازي عتبات عاليات خوزستان

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در بیانیه ای توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت قدسی رسول مکرم اسلام(ص) را محکوم کرد.

در این بیانیه می خوانیم: اهانت به پیامبر اکرم(ص) برنامه ای از پیش تعیین شده برای جلوگیری از گسترش اسلام در میان کشورهای غربی است.

در این بیانیه آمده است: گرایش روزافزون و رو به رشد جهانیان به ویژه جهانیان ملل اروپایی و غربی در سال های اخیر، استکبار و سردمداران صهیونیزم جهانی را به وحشت انداخته و به منظور ملوث کردن چهره رحمانی اسلام ناب محمدی، با پشتیبانی دلارهای نفتی مزدوران خود در منطقه اقدام به دسیسه چینی و خلق گروهک های تروریستی تکفیری و تجهیز و گسیل آنان به کشورهای محور مقاومت با هدف ایجاد انشقاق و در نهایت تضعیف امت واحده اسلامی و از بین بردن مقاومت در برابر زیاده خواهی های رژیم نژادپرست صهیونیستی کرده بود.

 این بیانیه می افزاید: از طرفی جبهه استکبار با تبلیغ و بزرگ نمایی فجایع و جنایات ضد بشری گروهک های تکفیری خودساخته و انتساب این جنایات به نام اسلام و ترسیم چهره ای خشن از آن مانع گرایش روز افزون وجدان های بیدار جهان به ویژه جوانان کشورهای غربی و اروپایی به دین مبین اسلام شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در هفته گذشته با صحنه گردانی و حمله ای مشکوک و پر ابهام به دفتر نشریه ای مبتذل در فرانسه که سابقه توهین های گذشته به اعتقادات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را در کارنامه خود دارد بهانه ای تازه برای فشار مضاعف به مسلمانان و ادامه اهانت به مقدسات اسلام به ویژه ساحت قدسی و ملکوتی پیامبر رحمت و مهربانی اسلام به دست گرفتند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان به نمایندگی از محبان پیامبر رحمه للعالمین حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و هم نوا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، ضمن محکوم کردن هرگونه اعمال تروریستی و صدمه به افراد بی گناه، توهین وقیحانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و حامیان پلید آن را به پیامبر نور و رحمت محکوم می کند./9453/د101/ب2

ارسال نظرات