۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۴۲۲۴۰

نمایشگاه خانواده بین‌الملل اسلامی در قم افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه خانواده بین الملل اسلامی با همکاری مجمع جهانی اهل بیت (ع) صبح امروز با حضور نمایندگان نهادهای مربوطه در قم افتتاح شد.
نمايشگاه خانواده بين الملل اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه خانواده بین الملل اسلامی صبح امروز با حضور مسؤولان نهادهای مربوطه و جمعی از طلاب و اندیشمندان ایرانی و غیر ایرانی در دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.
 
قابل ذکر است این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته به کار خود ادامه می دهد و بازدید کنندگان می توانند هر روز از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 20 عصر به این نمایشگاه مراجعه کنند.
 
شایان ذکر است در این نمایشگاه غرفه های علمی و دینی اسلامی در رابطه با خانواده اسلامی برپا شده است و هم اکنون بیش از 20 غرفه  از فعالان فرهنگی و ناشران اسلامی آماده حضور بازدید کنندگان در نمایشگاه هستند.
 
گفتنی است به همین مناسبت هر روز پنل های تخصصی از بعد از ظهر امروز در محل نمایشگاه برگزار می شود و موضوع این پنل ها راهبردی، ترجمه و نشر مکتوب، فرهنگی آموزشی، پاسخ به سؤالات و شبهات، فضای مجازی و دیجیتال، فرهنگی زیارتی و زنان و خانواده است.
 
این پنل ها با حضور نباتیان مدیر گروه راهبردی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، حجت الاسلام نقده دوزان مدیر کل اداره نو شیعیان و مناطق مرزی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، دهقانی مدیر کل فارغ التحصیلان جامعة المصطفی(ص) العالمیه، حجت الاسلام مخدوم رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات و شبهات دفتر تبلیغات اسلامی و دیگر اساتید این عرصه برگزار می‌شود./1322/پ202/ی
ارسال نظرات