۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۴۲۴۱۲

برگزاری اجتماع من عاشق محمدم در بقاع متبرکه گیلان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان از اجتماع دوستداران رسول مهربانی با عنوان «من عاشق محمدم» در بقاع متبرکه استان خبر داد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه گيلان

به گزارش خبر نگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان امروز در جمع خبرنگاران از اجتماع دوستداران رسول مهربانی با عنوان «من عاشق محمدم» در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: دشمنان اسلام وقتی می بینند موج اسلام خواهی در حال فراگیری جهان است توطئه دیگری به راه انداخته و به دروغ دست پرورده‌های خود در القاعده و داعش را به عنوان نماد اسلام معرفی می کنند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: القاعده و داعش که امکانات خود را ازغرب می گیرند و تحت حمایت سرویس های جاسوسی غرب آموزش می‌بینند تا اسلامی خشونت طلب را به دنیا عرضه کنند و به یقین اسلامی که از لندن و آمریکا هدایت شود اسلام ناب محمدی(ص) نیست.

 

حجت الاسلام عادلی با بیان این که همان گونه که ترور محکوم است توهین به مقدسات نیز محکوم است، افزود: حرکت اخیر نشریه فرانسوی به یقین با چراغ سبز دشمنان اسلام و رسول مهربانی رقم خورده است و نشان دهنده ماهیت زشت این نشریه و اهداف شوم و پنهانی دشمنان اسلام است که این اقدام به بزرگی حضرت رسول اکرم(ص) آسیبی نمی زند، اما قلب صدها میلیون مسلمان را نسبت به این موضوع جریحه دار می کند و پلیدی دشمنان را آشکارا می سازد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان تصریح کرد: در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد(ص) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در راستای انجام وظایف محوله، و در راستای ترویج و نشر معارف ناب اسلام و معرفی چهره پر از خیر و برکت نبی مکرم اسلام(ص) اقدام به برگزاری اجتماع مردمی با عنوان «من عاشق محمدم» در بقاع شاخص استان می نماید که این برنامه به صورت ویژه فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد میرزا کوچک جنگلی شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین در خصوص برنامه های این اجتماع خاطرنشان کرد: قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، دعوت از سخنرانان برجسته و بازگویی فضائل، مناقب پیامبر گرامی اسلام(ص) و افشای نقشه شوم دشمنان و اسلام هراسی آنان و دیگر عناوین از برنامه های اداره کل اوقاف و امورخیریه گیلان در اجتماع «من عاشق محمدم» است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات