۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۴۳۰۱۲
معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان خبرداد؛

ظرفیت پذیرش سال تحصیلی 95-94 در خوزستان بیش از یک هزار طلبه است

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان از آغاز روند پذیرش طلبه در حوزه های علمیه خوزستان خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش طلبه در استان خوزستان بیش از یک هزار نفر است.
حوزه‌‌ علميه در اهواز

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز روند پذیرش طلبه در حوزه های علمیه خوزستان خبر داد و گفت: علاقه مندان به تحصیل در مدارس علمیه استان خوزستان می توانند جهت نام نویسی تا تاریخ 15 فروردین ماه 94 به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدر www.howzeh-qom.com مراجعه کنند.

وی با بیان این که ظرفیت پذیرش طلبه در استان خوزستان بیش از هزار نفر است، گفت: پذیرش طلبه در استان خوزستان تنها در آزمون کتبی خلاصه نمی شود بلکه مصاحبه حضوری، دارا بودن شرایط طلبگی و گذراندن دوره اختبار و تثبیت نیز در نظر گرفته می شود.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی طلاب اظهار داشت: این آزمون رأس ساعت 9، روز جمعه، بیست و هشتم فروردین ماه 94 برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: دارا بودن مدرک راهنمایی قدیم و یا اشتغال به تحصیل در پایه هشتم دوره اول متوسطه به شرط قبولی در امتحانات آخر سال از شرایط پذیرش در دوره بلند مدت و داشتن دارا بودن دیپلم متوسطه یا اشتغال به تحصیل در سال سوم دبیرستان، به شرط قبولی در امتحانات آخر را از شرایط دوره سفیران هدایت است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان با اشاره به افزایش آمار تعداد مدارس علمیه استان خوزستان گفت: اکنون حدود 50 مدرسه علمیه کد دار در استان مشغول به فعالیت هستند که مقدمات راه اندازی تعدادی دیگر از مدارس نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به نام نویسی بیش از 1800 نفر در آزمون ورودی سال گذشته در خوزستان تصریح کرد: خوزستان در سال های گذشته همواره بیشترین متقاضی جهت ورود به حوزه علمیه را دارا بوده است./9464/ت302/ب2

ارسال نظرات