۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۴۳۳۶۴
امام جمعه رفسنجان:

جوانان نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت نباشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی این شهر گفت: جوانان نباید نسبت به سرنوشت جامعه بی تفاوت باشند و در راه پرپیچ و خمی که در پیش داریم باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضاني پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام  جمعه شهرستان رفسنجان، شب گذشته در جمع اعضای کانون بینش اهل بیت(ع)، در رابطه با  تربیت جوانان در راستای اهداف و ارزش های والای انقلاب اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت ها، به ویژه مساجد جهت پرورش اذهان جوانان و مقابله با جنگ نرم دشمن بهره گرفت.
 

وی با بیان اینکه در این راه مقدس نباید از شماتت دشمنان هراسان شد، خاطرنشان کرد: سرنوشت جامعه باید برای ما مهم باشد و نباید نسبت به افرادی که زبان زننده ای دارند، یا اعمال زشتی انجام می دهند بی تفاوت نباشیم.

 

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: در راه پرپیچ و خمی که در پیش داریم باید گوش به فرمان و نصیحت های پدرانه و خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب باشیم.

 

وی تأکید کرد: اگر کسی آرزوی یاری امام حسین(ع) را در روز عاشورا  دارد، امروز به ندای فرزندش و حماسه حسینی زمان لبیک بگوید.

 

حجت الاسلام رمضانی در پایان، با اشاره به اهمیت کسب علم و بصیرت، خاطرنشان کرد: کرسی های حوزه و دانشگاه نباید از وجود جوانان ارزشی خالی بماند، همچنین جوانان عزیز با شرکت فعالانه در برنامه های مذهبی و ورزشی، قدر فرصتی را که در اختیار آنان قرار داده شده، بدانند./9708/د101/ب4

ارسال نظرات