۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۴۳۹۱۷
مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛

آغاز نام‌نویسی از مبلغان برای اعزام در ایام دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اعزام مبلغان در ایام الله دهه فجر از فعال شدن سامانه نام‌نویسی سمتا از 11 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: بیش از 200 نفر مبلغ و مبلغه از 18 تا 22 بهمن‌ماه در مناطق مختلف حضور پیدا خواهند کرد.
نمايي از تبليغ جهادي طلاب در مناطق محروم کرمان

حجت‌الاسلام سید غلام‌عباس موسوی، مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی که با رهبری امام خمینی(ره) و روحانیت بنا گذاشته شد ظرفیت بسیار مهمی برای ترویج معارف اسلامی است.

 

وی به نهاد دفتر تبلیغات اسلامی قم اشاره کرد و گفت: این نهاد بعد از انقلاب اسلامی ایجاد شد که هر ساله به مناسبت ایام دهه فجر و برای ترویج معارف اسلام، دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین توطئه‌های دشمنان اقدام به اعزام مبلغ می‌کند.

 

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اعزام مبلغ در ایام دهه فجر یادآور شد: بیش از 200 نفر مبلغ و مبلغه از 18 تا 22 بهمن‌ماه در مناطق مختلف حضور پیدا خواهند کرد و سامانه سمتا نیز از 11بهمن‌ماه برای ثبت نام مبلغان فعال است.

 

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مبلغان در ایام دهه فجر در مناطق تبلیغی حضور پیدا کرده و نسبت به معرفی معارف اسلامی، دستاورهای انقلاب، دشمن شناسی و حفظ وحدت در مقابل دشمنان، روشنگری می‌کنند.

 

وی با اشاره به دستاورهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: انقلاب اسلامی در این چند سال بحران‌ها و مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته و دستاورهای فراوانی را برای کشور و سایر بلاد اسلامی رقم زده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی، مدل حکومت اسلامی بعد از انقلاب را الگوی جهان اسلام دانست و گفت: مدل حکومتی بر مبنای ولایت فقیه که امام خمینی(ره) پایه‌ریزی کردند توانسته است در جهان از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع کند و الگوی اسلام ناب باشد./908/ت302/ی

ارسال نظرات