۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۴۴۱۱۳

تحصیل بیش از140 طلبه در مدرسه صادقیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: 142 نفر طلبه بومی و غیر بومی استان در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد مشغول تحصیل هستند.
تحصیل بیش از140 طلبه در مدرسه صادقیه خرم آباد

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تحصیل طلاب در این مدرسه علمیه بیان داشت: 142 نفر طلبه لرستانی در پایه یک تا شش حوزوی مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به جمعیت طلابی که سالانه در مدرسه علمیه صادقیه فارغ التحصیل می شوند، افزود: در سال تحصیلی گذشته 30 طلبه فارغ التحصیل شده است.

حجت الاسلام شمسی فر بیان داشت: کلاس درس اخلاق به صورت هفته ای با حضور اساتید اخلاق برای طلاب برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد تصریح کرد: درس اخلاق در جهت آشنا کردن طلاب با مفاهیم اخلاقى و ارزشى، شیوه تهذیب نفس و آداب معاشرت با مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام شمسی فر تدریس درس اخلاق را برای طلاب امری ضروری دانست و افزود: برگزاری کلاس درس اخلاق برای خودسازی طلاب لازم است.  

وی با اشاره به دیگر برنامه های ورزشی طلاب بیان داشت: در طول هفته طلاب مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد یک سانس در  برنامه استخر و یک سانس فوتبال  شرکت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در ادامه شرکت طلاب در کلاس های رزمی را از دیگر برنامه های ورزشی طلاب این مدرسه بیان کرد.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور عنوان داشت: مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد آماده پذیرش 25 طلبه جدیدالورود است.

 مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بیان داشت: پس از اعلام نام نویسی از طرف مرکز مدیریت حوزه های علمیه، علاقه مندان با مراجعه به سایت اینترنتی حوزه می توانند نام نویسی کنند.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری آزمون و انجام تحقیقات میدانی و مصاحبه افرادی که نام نویسی کرده اند، بر اساس شرایط و ضوابط پذیرفته می شوند./9459/ت303/ب

ارسال نظرات