۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۴۴۵۸۴

اجرای بیش از 20 گفتمان دینی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری بیش از 20 گفتمان دینی با محوریت انقلاب در مدارس خراسان جنوبی خبر داد.
حجت السلام کاظم لطفيان مديرکل سازمان نتبليغات اسلامي بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی بابیان این‌که همزمان با دهه فجر بیش از 500 مبلغ به نقاط مختلف خراسان جنوبی اعزام‌شده‌اند، گفت: این مبلغان در خصوص ولایت مداری، مسائل روز جامعه، سبک زندگی اسلامی و تبیین ابعاد مختلف فجر انقلاب اسلامی و رسالت‌های مردم در خصوص انقلاب در مساجد سخنرانی خواهند کرد.

 

وی افزود: امسال بر اساس تقاضا اعزام مبلغ به نقاط روستایی بیشتر از سایر مناطق بوده و با حضور این مبلغان راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در نقاط روستایی هم برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین از برگزاری گفتمان‌های دینی با محوریت انقلاب در مدارس دخترانه و پسرانه خراسان جنوبی خبر داد.

   

حجت‌الاسلام لطفیان ادامه داد: این گفتمان‌های دینی با موضوع وحدت از دیدگاه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و جوان و انقلاب اسلامی با حضور کارشناسان مذهبی برگزار خواهد شد و بر اساس توان سازمان تبلیغات بیش از 20 گفتمان دینی در مدارس خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

وی بابیان این‌که این گفتمان‌ها با حضور کارشناسان برجسته دینی از قم و مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در این گفتمان‌ها بیش از سه هزار دانش‌آموز با مباحث انقلاب آشنا شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که سازمان تبلیغات با همکاری دانشگاه‌ها در خوابگاه‌های دانشجویی استان برنامه‌های مشاوره‌ای و گفتمان‌های دینی برگزار می‌کند، تصریح کرد: استقبال دانشجویان از این کارگاه‌های مشاوره‌ای و گفتمان‌های دینی بسیار خوب بوده است.

 

حجت‌الاسلام لطفیان بابیان این‌که انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: اگر نسل جوان به دستاوردها و ارزش‌های انقلاب آشنا بوده و این مفاهیم به‌خوبی به آن‌ها منتقل شود خواهند توانست سربازان خوبی برای انقلاب باشند.

 

وی با اشاره به نامه اخیر رهبری به جوانان اروپایی گفت: جوانی که می‌خواهد ارزش‌های اسلام را به جوانان جهان منتقل کند دقیقا باید انقلابی باشد؛ زیرا مصداق‌های انقلاب و اسلام یکی است و جوانی که به آرمان‌های انقلاب پایبند باشد به دستاوردهای اسلام هم پایبند خواهد بود؛ زیرا انقلاب منبعث از اسلام است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که بیش از هزار مسجد خراسان جنوبی در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی میزبان برنامه‌های مختلف سازمان تبلیغات هستند، گفت: امسال تمامی برنامه‌های انقلاب با محوریت ترویج سبک زندگی انقلابی و اسلامی در مساجد برگزار خواهد شد.

 

 حجت‌الاسلام لطفیان ضمن قدردانی از رابطان فرهنگی هیأت‌های مذهبی، از هیأت‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر هم در کنار مردم بوده و برنامه دارند قدردانی کرد و یادآور شد: انقلاب از همین هیأت های مذهبی و مساجد آغازشده و از همین مکان‌ها هم حفظ و به دنیا عرضه خواهد شد./968/پ202/ب5

 

ارسال نظرات