۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۴۴۵۹۳
سرپرست استانداری استان مرکزی:

امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست استانداری استان مرکزی گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا و کسانی است که با پیروی از رهبری در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.
شکرالله حسن‌بيگي، سرپرست استانداري استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن‌بیگی، سرپرست استانداری استان مرکزی  امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهری اراک که با حضور جمعی از مسؤولان استانی انجام گرفت، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا و کسانی است که با پیروی از رهبری در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کردند تا امروز شاهد آرامش حاکم بر جامعه باشیم.

 

حسن‌بیگی گفت: امروز در استان مرکزی همزمان با کل کشور مدارسی افتتاح می‌شود که در استان 19 پروژه با اعتباری معادل 130 میلیارد ریال در حوزه آموزش‌و پرورش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: با افتتاح این 19 پروژه تعداد 98 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود تا در راستای افزایش سطح سواد در استان گام برداشته شود.

 

 وی افزود: خدمت گذاری صادقانه و بی منت و تحقق وعده های داده شده به مردم ضروری است.

 

حسن‌بیگی اظهار داشت: انجام اقدامات و طرح‌های در دست اجرای شهرداری می‌تواند در کاهش آلودگی هوای اراک سهمی به سزا داشته باشد که نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ایجاد محدودیت‌های ترافیکی از جمله این راهکارهاست.


سرپرست استانداری مرکزی در مراسم افتتاح ساختمان جدید شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان داشت: در قرآن کریم و احادیث و روایات درباره امر شورا سفارش های فراوانی شده است.

 

وی افزود: فعال کردن ستاد سرمایه گذاری استان، در دستور کار قرار دارد و باید از امکانات بخش خصوصی در رونق اقتصادی و توسعه عمران شهری استفاده شود.

 

حسن بیگی اظهار کرد: اتمام طرح 55 متری کلانشهر اراک و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی نیز در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک قرار دارد. /842/پ202/ب6

ارسال نظرات