۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۴۴۶۸۴
امام جمعه بروجرد:

پیشرفت و تعالی کشور نیازمند تلاش بیش از پیش جوانان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد گفت: جوانان و نوجوانان با ادامه راه گذشتگان این مرز و بوم در راستای نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، عصر امروز، در همایش دو هزار دانشآموزی جشن انقلاب این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران منشأ برکات فراوانی برای ملت و دولت شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروزه در عرصه تولید علم و فناوری در زمره 10 کشور برتر دنیا قرار دارد.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در روند پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: امروز نیز نسل جوان باید ادامه دهنده راه گذشتگان باشند.

وی با اشاره به نقش مجاهدت علمی نسل جوان در عمر 36 ساله انقلاب در جهت پیشبرد اهداف انقلاب خاطرنشان کرد: قشر جوان خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه کرده‌اند.

حجت الاسلام ترابی پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون به ویژه عرصه تولید علم و فناوری را حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم بیان کرد و افزود: دانش‌آموزان، قشر جوان و نوجوان باید روز به روز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی بیافزایند.

نسل جوان باید در راستای پیشرفت و تعالی کشور تلاش کنند

امام جمعه بروجرد با بیان این که دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: این قشر باید با تلاش و سخت کوشی در راستای تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور تلاش کنند.

وی با اشاره به شرایط جوانان در دوران طاغوت یادآور شد: استعمارگران به جوانان اجازه دخالت در امور کشور را نمیدادند و روحیه اعتماد به نفس را از آحاد ملت ایران سلب کرده و کشور را در عقب ماندگی نگه داشته بودند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به موقعیت نسل جوان در جامعه امروز بیان داشت: نسل جوان امروز وظیفه سنگینی در برابر خون شهدا دارند.

امام جمعه بروجرد امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا، جانبازی جانبازان و رشادتهای ملت غیور ایران اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بیان کرد و افزود: دانش آموزان با مجاهدت علمی باید در جهت پیشرفت کشور تلاش کنند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات