۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۴۵۸۳۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

برخی نرم افزارهای تلفن همراه پیامدهای منفی در زمینه فرهنگی دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که برخی از نرم افزارهای تلفن همراه افزون بر بحث جاسوسی در زمینه فرهنگی پیامدهای منفی بسیار دارند، ابراز داشت: رواج رابطه های نامشروع و کاهش حیاء در میان جوانان از جمله پیامدهای استفاده از این برنامه ها است.
حجت الاسلام سعيد جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز، در جمع بسیجیان دانشجو دانشگاه های استان خوزستان، با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نهمین روز دهه فجر به نام انقلاب اسلامی، خودباوری، جامعه و حاکمیت ارزش های الهی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به آیه «قل انما اعدکم بواحد ان تقوموالله مثنی و فردی» بیان کرد: امام راحل با ایمان و یقین و با توکل بر خداوند نهضت خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: مردم با پیروی از امام و پشتیبانی از ولایت فقیه به حرکت انقلاب اسلامی چهره ای دیگر دادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به عدم اطمینان کامل برخی از همراهان امام خمینی(ره) نسبت به پیروزی انقلاب اظهار داشت: خودباوری و ایمان به این که ما می توانیم، بعد از انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد و در هشت سال دفاع مقدس و تسخیر لانه جاسوسی می توان آن را به وضوح مشاهده کرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره حفظ عزت و خودباوری ملت ایران ابراز داشت: هر آن چه به دست می آوریم باید براساس عزتمندی مردم باشد و مردمی که عزت دارند به امنیت خواهند رسید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که بانوان کشور باید به مسأله سبک زندگی اسلامی توجه ویژه ای کنند، اظهار داشت: متأسفانه برخی از رفتارهای بانوان منطبق با اسلام و معارف دینی نیست؛ این ناشی از کم کاری در زمینه فرهنگی است.

وی با اشاره به این که مسائل فرهنگی برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی همچون گذشته از پذیرش بالایی برخوردار نیست، تصریح کرد: در اوایل انقلاب پوشش حجاب و رعایت حیاء در جامعه مد بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که برخی نرم افزار گوشی های همراه افزون بر بحث جاسوسی در زمینه فرهنگی پیامدهای منفی بسیاری دارد، ابراز داشت: رواج رابطه های نامشروع و کاهش حیاء در میان جوانان از جمله پیامدهای استفاده از این برنامه ها است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: فعالان مسائل فرهنگی، فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه ها و دیگر مسؤولین باید در عرصه فرهنگی مجاهدت های بسیاری را برای پاسخ به هجمه های فرهنگی انجام دهند.

وی گفت: هدایت گریی فرهنگی انقلاب اسلامی، نیاز به استفاده از سبک های هوشمندانه فرهنگی و برنامه ریزی است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که انقلاب امام دارای ابعاد گوناگونی بود، تصریح کرد: بعد معنوی نخستین و سودمندترین بعد از ابعاد انقلاب اسلامی ایران است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: استمرار موفقیت های کشور و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ها از نتایج معنوی انقلاب اسلامی است.

مصونیت از گزند های دشمنان با حضور در فعالیت های فرهنگی مساجد

وی با اشاره به این که مساجد از نعمت های الهی است، اظهار داشت: آشنایی جوانان با مساجد، آنها را از گزند دشمنان مصون می کند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که فعالیت های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان در مساجد پشتوانه ای برای آنها است، گفت: برنامه اعتکاف به عنوان حلقه ی وصلی میان مساجد و جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان این که رهنمود های رهبر معظم انقلاب باید محور فعالیت های فرهنگی مسؤولان قرار گیرد، تأکید کرد: باید در میان جوانان و نوجونان بصریت افزایی کنیم.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که باید از دستاوردهای انقلاب صیانت کرد، اظهار داشت: خوزستان به عنوان استانی شهید پرور باید پیشگام در تبیین عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان تأکید کرد: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را باید برای نسل سوم و چهارم تبیین کرد./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات