۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۲۴۵۹۵۵

دعوت جامعه روحانیت بابل برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت شهرستان بابل طی اطلاعیه ای از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کرد.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، جامعه روحانیت شهرستان بابل طی اطلاعیه ای از عموم مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بارقه امیدی را در دل های انسان های آزادی خواه برای رهایی از چنگال ظلم و استبداد، طلوع خورشید تابناک اسلام ناب در عالم بشریت، به زعامت مرجعیت دینی و همگامی آحاد ملت غیور ایران است.

 

جامعه روحانیت شهرستان بابل با گرامیداشت دهه مبارک فجر از آن به عنوان جشن رهایی ملت ایران و رسیدن به آزادی یاد کرد و این چنین بیان شده است: 22 بهمن هر سال یاد اور مجاهدت ها و دلیرمردی و حق طلبی و ظلم ستیزی است که تایخ سازان و بازماندگان و آینده سازان ایران اسلامی آن را گرامی می دارند.

 

در ادامه آمده است: با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر همه ی فجر آفرینان و به ویژه به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت سرافراز ایران اسلامی یاد امام و شهدا گرانقدر را ارج نهاده و به روان ایشان درود می فرستیم.

 

در این اطلاعیه  جامعه روحانیت شهرستان بابل با دعوت از همه اقشار برای مشارکت فعال در راهپیمایی سراسری 22 بهمن تصریح شده است: از همه امت حزب الله و ولایتمدار و حاضر در صحنه شهرستان بابل در پاسداشت یاد امام، شهدا و لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور گسترده و یکپارچه و باشکوه تر از سال گذشته همگام با سایر مردم خدا جوی ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن دعوت به عمل می آید./1313/د102/ب1

ارسال نظرات