۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۴۶۰۴۱
عضو جامعه مدرسین:

مردم 22 بهمن جواب زیاده خواهی غرب را خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم دشمنان اسلام را دارای کینه ای عمیق و همیشگی با اسلام، مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد و گفت: وجود کینه رسانه های غربی نیز برای ما از عادات شده است که از راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به عنوان هزاران نفر تعبیر می کنند.
حجت الاسلام والمسلمين نجم الدين طبسي
حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار رسا با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: اگر انقلاب اسلامی با رهبری امام خیمینی (ره) پیروز نمی شد سرنوشت ایران و تشیع معلوم نبود.
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: سرافرازی، سربلندی و آبروی امروز نظام اسلامی ایران به خاطر یوم الله 22 بهمن است؛ به همین دلیل با قطع نظر از اختلافات و سلایق گوناگون و تنها با تکیه بر اتحاد و محوریت اصل نظام، رهبر و کشور وظیفه شرعی و ملی تمام ملت است که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین طبسی افزود: مردم باید به دشمن ثابت کنند که حقیقت انقلاب، استحکام نظام و اقتدار مذهب تشیع و دین اسلام روز به روز افزون تر شده و ملت در پشتیبانی از نظام ایستاده اند و زیر بار زور و تهدید نخواهند رفت.
وی به تبلیغات سوء دشمن، جو سازی و سیاه نمایی رسانه های دشمن علیه نظام اسلامی و ملت ایران اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در شبکه های ماهواره ای فراوان خود با منفی بافی مردم را خسته و تحت فشار نشان می دهند؛ حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به آنها خواهد فهماند که تمام تبلیغات آنها هزینه های اضافه ای است که انجام می دهند.
استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان اسلام حتی یک روز سر آشتی با این نظام و ملت آن نداشته اند بلکه همیشه بغض و کینه و غیض شان افزون بر روز گذشته بوده است؛ امیدواریم فرمایش خداوند متعال «قل موتوا بغیضکم» محقق شود و در غیض شان بمیرند.
حجت الاسلام والمسلمین طبسی درباره بازتاب رسانه ای این راهپیمایی با شکوه سالانه گفت: دیگر برای افرادی که اخبار کشورهای دیگر را دنبال می کنند؛ وجود کینه در اخبار رسانه های غربی عادت شده است؛ اگر چند نفر آشوب طلب به خیابان بیایند رسانه های غربی به هزاران نفر تعبیر می کنند و اگر میلیون ها نفر نیز در روز 22 بهمن سراسر ایران را پر از جمعیت کنند باز تعبیر هزاران نفر را خواهیم شنید.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: کسانی که امروز وارد صحنه انقلاب، نظام و راهپیمایی می شوند غیر از کسانی هستند که در گذشته حضور داشتند؛ الان یک نسل گذشته و با اینکه نسل جدید دوران طاغوت و روز 22 بهمن را ندیده است می خواهند نظام پابرجا باشد و در سالروز این یوم الله به میدان می آیند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: جواب زیاده خواهی غرب در مذاکرات هسته ای را مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داد؛ سم پاشی روزانه دشمن با این راهپیمایی جواب داده خواهد شد و تکرار این راهپیمایی فرصتی برای نسل های جدید است تا نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ابراز ارادت و احساسات کنند./836/ت302/ج
ارسال نظرات