۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۴۶۰۵۴

جامعه المصطفی از همگان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

خبرگزاری رسا ـ جامعه المصطفی العالمیه طی بیانیه‌ای از ملت همیشه سرافراز ایران، مسلمانان سراسر جهان، احزاب، سیاسیون، تشکل‌ها و سایر نهادها برای شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دعوت به عمل آورد.
حضور مراجع، علما و مسؤولان نظام در راهپيمايي 22 بهمن قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جامعه ‌المصطفی العالمیه طی بیانیه‌ای از ملت همیشه سرافراز ایران، مسلمانان سراسر جهان، احزاب، سیاسیون، تشکل‌ها و سایر نهادها دعوت به عمل آورد که با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال‌ عشر . . .»

یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان، اعتقاد و ایثار ملت همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزعزیز، ملت همیشه سرافراز این مرزوبوم با بذل جان، مال و فرزندان خود، با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان گزار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار 2500 سالۀ رژیم پوسیده طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

 

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی ، درمانی ، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

امروز؛ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف، مرهون تلاش­های بی وقفه حوزویان، دانشگاهیان در عرصه های پژوهشی و رواج گفتمان علمی در کشور است که با دستاوردهای درخشان خود در زمینه های مختلف علمی، کشورمان را به درجه‌ای از پیشرفت‌های علمی رهنمون ساخته‌اند که یک تنه با تمامی قدرت‌های جهان بر سر میز مذاکر بنشیند و با اقتدار از حق خود دفاع کند.

 

جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه، ضمن پاسداشت یوم الله 22 بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله‌العالی)، از تمام مردم ولایی ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان دعوت می کند که مانند سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند. جامعة المصطفی العالمیة/997/پ203/ی

ارسال نظرات