۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۴۶۰۹۰
استاد حوزه علمیه قم:

مردم از آرمان های انقلاب و حمایت از رهبری دست بردار نیستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم راهپیمایی 22 بهمن را دارای پیام های ارزشمندی برای دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: مردم متدین و ولایتمدار به صحنه می آیند و به دشمنان داخلی می گویند که از ما قطع امید کنید زیرا مردم پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.
 راهپيمايي 22 بهمن قم
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سعیدی استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره لزوم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن از منظر دینی گفت: بر دین داران حضور در راهپیمایی 22 بهمن امری واجب است؛ وقتی رهبری و مرجع تقلید ما دستور می دهند پس از لحاظ شرع الزام آور می شود.
 
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آیه ای از سوره توبه اظهار داشت: انسان هر قدمی در راستای غیض کفار بردارد عمل صالح انجام داده است؛ پس بنا بر تجربه وقتی حضور مردم در انتخابات کفار را از کوره به در می برد این فعل عمل صالح در نزد خداوند خواهد بود؛ امام خمینی نیز می فرمودند «همین مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا گفتن شما برای شاه و آمریکا مرگ می آورد».
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهار داشت: کسی که کشورش را دوست دارد، مایل است که این کشور مستقل بماند و در برابر آمریکا و ابرقدرت های جهانی روی پای خود بایستد لازم است که در راهپیمایی شرکت کند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی وارد کند.
 
وی در تشریح پیام های راهپیمایی 22 بهمن برای دشمنان داخلی ابراز داشت: پیام این راهپیمایی به دشمنان داخلی این است که خفه شوند و به نفع دیگران کار نکنند؛ از مردم قطع امید کنند زیرا این مردم پشت سر رهبر معظم انقلاب در حرکت هستند.
 
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم بدین وسیله به خائنین به نظام هشدار می دهند که ما با تمام مشکلاتی که داریم پیرو دین و آیین اسلام و متعاقباً انقلاب اسلامی هستیم؛ ای منافقان شما هم دست بردارید و با ملت همراه شوید تا خیر دنیا و آخرت نصیبتان شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان گفت: نا آگاهان نیز باید از این راهپیمایی درس بگیرند که جلوی پایشان را ننگرند و نگاهی عمیق تر داشته باشند؛ بدانند که مردم وقتی پای حمایت از قرآن و ولایت فقیه پیش بیاید کاری می کنند که تعجب دشمن را بر می انگیزد؛ این مردم متدین و ولایتمدارند./836/ت302/ش
ارسال نظرات