۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۴۶۱۲۳

تمهیدات لازم راهپیمایی 22 بهمن در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با سازمان جمعیت هلال احمر جهت برپایی چادرهای استراحت ویژه سالمندان در طول مسیر راهپیمایی، گفت: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان خوزستان پوشش امدادی خواهد شد.
حجت الاسلام سعيد جعفري ، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خوزستان

حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که همزمان با شب سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آسمان خوزستان نورافشانی خواهد شد، گفت: نورافشانی در نقاط مشخص شده شهرهای گوناگون خوزستان از ساعت 21 امشب آغاز خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: همزمان با شب 22 بهمن نورافشانی در پارک دولت اهواز، واقع در جاده ساحلی انجام می شود.

وی از طنین انداز شدن بانگ الله اکبر در نقاط گوناگون استان خوزستان خبر داد و افزود: رأس ساعت 21 امشب همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام‌ها و مساجد بانگ الله اکبر از سوی مردم به صدا در خواهد آمد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: مردم خوزستان، هم‌صدا با ملت غیور ایران، به شکرانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب در این ندای الله اکبر را سر خواهند داد.

وی در  ادامه با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با سازمان جمعیت هلال احمر جهت برپایی چادرهای استراحت ویژه سالمندان در طول مسیر راهپیمایی، گفت: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در استان خوزستان پوشش امدادی خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری به توزیع رایگان ماسک در طول مسیر راهپیمایی اشاره کرد و گفت: ایستگاه های سلامت، جهت سرعت در امداد رسانی در طول مسیر برپا خواهد شد./9464/ت303/ب2

ارسال نظرات