۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۴۶۶۳۸
امام جمعه کرج:

دشمن با توافق دو مرحله ای به دنبال به چالش کشیدن کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان این توافق دو مرحله ای انحرافی در مذاکرات بود، گفت: دشمن با توافقات دو مرحله ای قصد به چالش گشیدن کشور را دارد.
امام جمعه کرج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم غیور ایران به ویژه مردم استان البرز در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور گسترده و با برکت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن حامل پیام‌هایی برای داخل و خارج کشور بود که بسیاری از این پیام‌ها در قالب شعارهای مردمی به گوش جهانیان رسید و مردم با حضور خود نشان دادند که کسی جرأت و قدرت تحقیر ملت ایران را ندارد و نخواهد داشت.
 
وی ادامه داد: ملت ایران بعد از 36 سال پای عقاید و اعتقادات خود با اقتدار ایستادند و نشان دادند همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که انقلاب ایران انفجار نور بود و دستاوردهای نظام نیز از جنس نور است، اظهار داشت: انقلاب ایران با ایمان و اعتقاد به خداوند تشکیل شد و رهبر آن نیز تا پایان عمر شریف خود غیر از خدا چیزی نگفت و هر افتخاری که برای ملت ایران در هر عرصه‌ای به وجود آمد آن را منسوب به خدا کرد.
 
وی با بیان این که ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا و رژیم صهیونیستی منشأ دشمنی آنان علیه ایران است ابراز کرد: کشورهای غربی و اروپایی تمام تلاش خود را در ضربه زدن به انقلاب ایران به کار بسته است و سعی دارد وانمود کند در دنیا نمی شود بدون آنها زندگی کرد، اما ایران اسلامی ثابت کرد که بدون وابستگی به غرب و صاحبان قدرت هم می توان زندگی کرد.
 
امام جمعه کرج افزود: دشمن با تمام تلاش خود سعی در از بین بردن فرهنگ اصیل اسلام را دارد و از همه توان خود برای جلوگیری از گسترش و ترویج دین مبین اسلام استفاده می کند و تلاش دارد اسلام منحرف را گسترش دهد زیرا اسلام ناب سبب بسته شدن دست آمریکا و صاحبان قدرت است.
 
وی با اشاره به پروژه اسلام هراسی دشمنان بیان داشت: دشمنان اسلام برای تضعیف اسلام دست به هر کاری می زنند و هدف اصلی آنان از بین بردن ایمان جوانان و همت والای مردم کشور است و در رسیدن به این اهداف از ابزارهای فرهنگی بهره می برند.
 
خطیب جمعه شهرستان کرج ادامه داد: دشمنان در داخل کشور فرقه‌های پوچ و باطلی را تشکیل می دهند و افکار ضد دین، بی‌بندوباری و اعتیاد به موادمخدر را در جامعه اشاعه می‌دهند تا جوامع اسلامی به‌ ویژه ایران اسلامی را زمین‌گیر کنند.
 
وی با اشاره به مساله مذاکرات هسته ای ایران اظهار داشت: هیچ یک از مسؤولان نظام با مذاکرات هسته‌ای عزت‌مندانه که هویت ملی و انقلابی ما را مورد خدشه قرار ندهد مخالف نیستند اما مهم ترین دغدغه دشمنان ملت ایران جلوگیری از پیشرفت کشور به ویژه در انرژی هسته ای است.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که دشمن با توافقات دو مرحله ای به دنبال به چالش کشیدن کشور استت صریح کرد: تا زمانی که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مسیر صحیح حرکت کند مورد حمایت مردم و نظام قرار دارد و اگر گاهی تذکر و انتقادی صورت می گیرد به لحاظ برخی بی توجهی‌ها و بدسلیقگی‌ها است که آثار سوء داخلی و خارجی پیدا می کند و به دشمن اجازه جسارت به منافع نظام را می‌دهد.
 
خطیب نماز جمعه کرج ادامه داد: مذاکرات هسته ای با بی‌توجهی به تذکرات ملت و دلسوزان نظام وارد مسیری شد که آمریکا از آن به عنوان بزرگترین دستاورد خود در مذاکرات هسته‌ای با ایران بیان می کرد و مکرر اعلام می داشت که ایران به ما امتیاز واقعی داد بر این اساس دلیل بعضی انتقادات به خاطر اینگونه مسائل بوده که مسؤولان باید سعه صدر داشته و انتقادپذیر باشند.
 
وی با بیان این که رهبری با بصیرتی الهی و راهنمایی‌های پیامبرگونه از انحراف دستگاه‌های اجرایی در زمان مقرر جلوگیری کردند یادآور شد: مقام معظم رهبری مکرر تذکرات لازم را در مورد بدبینی ملت ایران به آمریکا دادند اما به خاطر اصرار دوستان، دولتمردان و اجازه برای تجربه ملت، فرمودند با این مذاکرات موافقم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان به فرمایشات رهبری در مورد لغو همه تحریم‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: توافقی که در آن تحریم‌ها چندین سال طول بکشد توافق بد است و توافق بد بی‌عزتی و از بین‌بردن منافع ملی، استقلال و اقتدار نظام اسلامی و آزادی ملت است./801/پ202/ب4
ارسال نظرات