۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۴۷۷۸۶
با حضور آیت‌الله جنتی؛

نفرات برتر هفدهمین جشنواره پژوهشی شیخ طوسی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم پایانی هفدهمین جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی با حضور آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
هفدهمين جشنواره بين المللي پژوهشي شيخ طوسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفدهمین جشنواره پژوهشی شیخ طوسی ویژه طلاب و روحانیون بین المللی پیش از ظهر امروز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد که در این مراسم،«سید آصف کاظمی»، «ایجاد حسین حسن مجتبی» و «عباس علی مشکانی»، به نمایندگی از برگزیدگان بخش فراخوان مقاله، چکیده ای از مطالب ارسالی خود به جشنواره را ارائه نمودند.

 

از مهمترین و اساسی ترین مفاهیم اجرایی این جشنواره عنوان پژوهش آن بود که قبل از ظهور داعش انتخاب و امروز به عنوان مهمترین مساله جهان اسلام مطرح شده بود بنابراین پژوهشگران شرکت کننده در این جشنواره آثار علمی قابل تقدیری به جشنواره ارائه نموده بودند.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام خالق پور، دبیر علمی جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی(ره) به تشریح چگونگی فعالیت علمی حاضران در این جشنواره پرداخت.

 

همچنین حجت الاسلام علی عباسی، دبیر جشنواره بین المللی شیخ طوسی نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این جشنواره ضمن تاکید بر اهتمام فعالیت های پژوهش به شناخت و تبیین ماهیت تکفیر به جامعه جهانی، گفت: قدرت گیری گروه‌های تفکیری با هدف ضربه زدن به اصل دین ویژه مبانی اصلی اسلامصورت می‌گیرد.

 

 شایان ذکر است در ادامه این همایش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا اعرافی، رییس المصطفی نیز ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه المصطفائیان در عرصه های پژوهشی، گفت: جشنواره شیخ طوسی همچون آیینه ای است که تا اندازه ای حرکت های علمی و دستاوردهای سالانه المصطفائیان را معرفی می‌کند.

 

 لازم به ذکر است آیت الله جنتی، رییس شورای نگهبان نیز به عنوان آخرین سخنران این مراسم بعد از سخنرانی خود در جایگاه برای تقدیم جوایز به نفرات برگزیده و برتر حاضر شد./837/پ202/ف

ارسال نظرات