۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۴۹۶۹۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

تحقق اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم های غرب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مردم ما دوران سخت ترازاین دوران را که هشت سال دفاع مقدس باشد نیزپشت سرگذاشتند و از این پس نیز با رهنمود مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی همه گردنه های سخت فعلی و آینده را نیز پشت سر خواهند گذاشت که باید در راستای نهادینه سازی آن در جامعه تلاش شود.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیتی والا و ارزنده برخوردار است، گفت: باید در راستای تببین و ترویج این فرهنگ والا در میان آحاد جامعه و مردم تلاش کنیم.

 

امام جمعه چمستان تصریح کرد: همه می دانیم و اگر کسانی نمی دانند به این حقیقت باید برسند که گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری و رشادت های جوانان پاک سرشت و رزمندگان عزیز دفاع مقدس از مهم ترین رسالت های ما است.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که انتقال دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس به نسل های آینده امری مهم و اساسی است، بیان داشت: باید این را با همه وجود درک و لمس کنیم فرهنگ حماسه و جلوه های درخشان آن دوران نایاب ترین گوهری است که ما باید به عنوان سرمایه بزرگ و عظیم آن را در جای جای کشورمان پاس بداریم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شهدا بهترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا می تواند نقشی ارزشمند در انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت داشته باشد.

 

وی با اشاره اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه امروز، خاطرنشان کرد: باید از سرمایه های گرانقدر خود به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کرده تا جوانان ما از سرمایه های ارزشمند خود به خوبی آشنا شده و بدانند ایران اسلامی چگونه به دست آنان رسیده است.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش های والای اسلامی را در جامعه فراهم کرده اند، گفت: یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده ای برای آیندگان خواهد شد.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که شهدا رفتند و ما باید در راستای اهداف و آرمان های ارزنده آنان حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا می تواند در زنده نگه داشتن شایسته یاد و نام این عزیزان مؤثر باشد که از همه عزیزان در برگزاری شایسته یادواره شهدای مثال زدنی شهر چمستان قدردانی می کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه، تصریح کرد: کش دادن مذاکرات و تمدید کردن زمان و تهدیدها و یاوه گویی ها ی پس از مذاکرات و گستاخی کردن بر این که میز مذاکرات را ترک خواهیم کرد اندک تزلزلی در اراده پولادین این مردم  شهید پرور ایجاد نخواهد کرد.

 

وی افزود: مردم ما دوران سخت ترازاین دوران را که هشت سال دفاع مقدس باشد نیزپشت سرگذاشتند و از این پس نیز با رهنمود مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی همه گردنه های سخت فعلی و آینده را نیز پشت سر خواهند گذاشت که باید در راستای نهادینه سازی آن در جامعه تلاش شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات