۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۴۹۷۷۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی مدافع مستضعفان و آزادیخواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز اسلامی هامبورگ با بیان این که شیعه امروز به برکت انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته و شاهد ارتقای فهم جهانی نسبت به اسلام در غرب و آمریکا هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران مدافع همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان است.
حجت الاسلام والمسلمين رضا رمضاني مدير مرکز اسلامي هامبورگ و عضو مجلس خبرگان رهبري

به گزارشخبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع طلاب و فعالان حوزه لوشان فرهنگی با بیان این که خداوند حق مطلق است و هر چیزی را بر پایه حق آفریده و در آفرینش آنها حکمتی قرار داده است، اظهار داشت: برای رسیدن به آن حکمت باید هدف هر موجودی را شناخت و در آن مسیر جهت داد.

 

وی افزود: انسان نیز در این نظام حکیمانه و غایت مند آفریده شده و باید در همین مسیر جهت دهی شده و حرکت کند که مسیری حق و حکیمانه است و بدین منظور باید در ابتدا اهداف خلقت انسان را شناخت و در ادامه قوانینی که برای وی تدوین می شود باید او را به این هدف که بر پایه حق است برساند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با تاکید بر این که محبت ائمه  اطهار(ع) در دل شیعیان جا دارد و این محبت با شناخت و معرفت ایجاد می‌شود، تصریح کرد: ایام فاطمیه(س) فرصت مناسبی برای شناخت سیره فاطمی(س) و ترویج آن در جامعه است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 خاطر نشان کرد: گزینه روی میز ملت ایران سیره سیدالشهدا(ع) است و ملت در برابر تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان ایستادگی کرده است و ملت ایران انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانند و هیچ گاه نیز به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود.

 

رییس مرکز اسلامی هامبورگ با بیان این که ملت ایران در 36 سال پیروزی انقلاب اسلامی با عشق به خدا و تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمن ایستادند و حماسه‌های جاویدانی را خلق کردند، گفت: شیعه امروز به برکت انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته و شاهد ارتقای فهم جهانی نسبت به اسلام در غرب و آمریکا هستیم.

 

وی با این توضیح که دشمنان با پروژه اسلام‌هراسی به دنبال ممانعت گرایش جوانان غربی به اسلام هستند، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران محور تمام مستضعفان و آزادیخواهان در جهان است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات