۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۴۹۹۹۰
مدیرکل سازمان اوقاف لرستان خبر داد؛

ساخت بیمارستان تخصصی سرطان از در آمد موقوفات در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف لرستان از ساخت بیمارستان تخصصی سرطان از درآمد موقوفات در بروجرد خبر داد.
حجت الاسلام خاکباز ، مدير کل اوقاف لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل سازمان اوقاف لرستان، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری طرح حافظان قرآن کریم در اوقاف لرستان از بزرگ‎ترین رویدادهای قرآنی کشور است که در این استان نیز برگزار می شود.

وی با بیان این که اداره اوقاف هر ساله نقشه راه برای خود ترسیم می کند، افزود: با توجه به سال فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توانستیم در راستای احیای موقوفات و به روزرسانی موقوفات کارهای خوبی انجام دهیم.

حجت الاسلام خاکباز با بیان این که سازمان اوقاف در بخش فرهنگی پیشتاز است، تصریح کرد: در سال 93 توانستیم چهار پروژه سرمایه گذاری را در استان انجام دهیم.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به ساخت هتل در جوار امام زاده محمد کوهدشت در سال جاری افزود: این هتل پیش از ایام نوروز افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال جاری، از درآمد موقوفات مجتمع تجاری مسکونی شش طبقه در ازنا ساخته شد.

حجت الاسلام خاکباز با بیان این که ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در لرستان در سال 94 آغاز می شود، عنوان داشت: زمین این بیمارستان وقفی است.

وی با بیان این که بیمارستان تخصصی سرطان در شهرستان بروجرد ساخته خواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکنون مجوزها فراهم شده است و در سال 94 ساخت آن آغاز می شود.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به این که مسؤولان نیز در ساخت بیمارستان همکاری خواهند کرد، تصریح کرد: 50 درصد این بیمارستان موقوفه، از فروش اوراق وقفی ساخته خواهد شد.

حجت الاسلام خاکباز از ساخت کارخانه روغن صنعتی از سوی سازمان اوقاف در لرستان خبر داد و افزود: شهرستان های کوهدشت، ازنا و الشتر پیشنهاد ساخت کارخانه در این شهرستان ها را ارائه داده اند.

وی بیان داشت: طرح های ارائه شده از سوی این شهرستان ها از سوی سازمان اوقاف کشور بررسی و هرشهرستانی که شرایط را دارا باشد، به ساخت پروژه در آن شهرستان اقدام می کنیم.

انجام 18 پروژه تعمیر، توسعه و بازسازی امام زادگان در لرستان

مدیرکل اوقاف لرستان با بیان این که تعمیر، بازسازی و مرمت موقوفات اساس کار اوقاف است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 93 تاکنون 18 پروژه تعمیر، توسعه و بازسازی امام زادگان در لرستان انجام شده است.

حجت الاسلام خاکباز تصریح کرد: انجام 20 پروژه تعمیر، توسعه و بازسازی موقوفات و امام زادگان در دستور کار این نهاد در سال 94 قرار می گیرد./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات