زندگی علوی سراسر موحدانه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس
وی در ادامه افزود: ما برای قبولی اعمالمان به وجود امام زمان(عج) نیازمند هستیم هرکسی یک رشته ای به وجود امام زمان(عج) داشته باشد عبادت آن قبول می شود.
کارشناس برنامه سمت خدا با بیان این که عبادت بی ولایت زاویه گرفتن در برابر خداوند است بیان کرد: کسی که زاویه بگیرد از صراط مستقیم هیچ ارزش و بهایی ندارد عبادت کردن او مثل عبادت شش هزار ساله ابلیس است.
وی خاطرنشان کرد: قبول نکردن ولایت مانع از رسیدن به اخلاص می شود از این رو نتیجه رسیدن به اخلاص قبول کردن ولایت است.
مدیر مدرسه طلیعه ظهور با اشاره به این که توحید از دیدگاه فاطمه دو مرتبه دارد بیان کرد: توحید از دیدگاه فاطمی دو مرتبه دارد که نخستین مرتبه اش توحید نظری است یعنی نوع نگرش و بینش به زندگی، نگرش موحدانه به زندگی و جهان هستی است.
وی با بیان دومین مرتبه توحید از دیدگاه فاطمی خاطرنشان کرد: دومین دیدگاه توحید از دیدگاه فاطمی توحید عملی است یعنی نوع روش و منش در زندگی، منشأ خالصانه در زندگی است.
کارشناس مباحث فرهنگی مهدوی ابراز کرد: از منظر فاطمی موحد کامل و حقیقی موحدی است که هم در مرتبه نگرش و بینش موحد باشد و هم در مرتبه روش و منش موحد باشد.
وی اظهار کرد: خداوند بر بنده اش نعمتی شکوهمند تر از این نبخشیده است که در قلبش همراه غیر خدا نباشد.
کارشناس یرنامه سمت خدا با اشاره به این که عشق خدا بالاتر از تمام عشق ها است ابراز کرد: محبت و عشق مومنان به خداوند از محبت هرکس و هر چیزی شدیدتر است و ایمان در دل انسان آن است که خدا را دوست بدارد، محبت اساس وجود من است خدا را با تمام قلبتان دوست بدارید، خداوند ستون های اسلام را بر محبت خودش استوار ساخته است.
وی با اشاره به این که لذت خدمت به خداوند رحمان ثمره زندگی عاشقانه است بیان کرد: پیامبر اسلام روزی از دخترش پرسید فاطمه چه درخواست و حاجتی داری؟ هم اکنون فرشته وحی در کنار من است و از طرف خدا پیام آورده است تا هرچه بخواهی تحقق بپذیرد، فاطمه پاسخ دادند، لذتی که در خدمت حضرت حق می برم مرا از هر خواهشی باز داشته است، حاجتی جز این ندارم که پیوسته ناظر جمال زیبا و والای خداوند باشم.
مدیر مدرسه طلیعه ظهور بیان کرد: زندگی علوی و فاطمی زندگی موحدانه، خالصانه و عاشقانه ای است که لحظه لحظه آن غرق در لذت عشق ورزی و خدمتگزاری عاشقانه به خداوند رحمان می گذرد همان طور که امام علی در دعای عاشقانه کمیل می فرماید خدایا به اعضا و جوارح من در خدمتگزاری عاشقانه به خودت قوت ببخش.
کارگردانی خداوند رحمان نتیجه زندگی خالصانه است
وی با اشاره به این که گارگردانی خداوند در زندگی نتیجه زندگی خالصانه است بیان کرد: از دیدگاه حضرت زهرا توحید عملی همان اخلاص در زندگی است و ثمره اخلاص در زندگی، کارگردانی خداوند رحمان برای فراهم آوردن بهترین خیر و برکت و مصلحت آدمی در زندگی است یعنی صفر تا صد زندگی موحدانه و خالصانه باید برای خدا باشد.
کارشناس مباحث فرهنگی مهدوی در پایان بیان کرد: امام علی(ع) می فرماید خوشا به حال کسی که علم و عملش را، دوستی و دشمنی اش را، گرفتن و رها کردنش را، حرف زدن و سکوتش را و رفتار و گفتارش را برای خدا خالص کند./839/پ202/ب4