۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۵۰۳۵۱
با هدف تبیین نقش ماهواره در فروپاشی خانواده؛

فیلمبرداری تله فیلم «لالایی شیطان» در مشهد آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: تله فیلم «لالایی شیطان» به تبیین نقش مخرب ماهواره و شبکه های فارسی زبان در استحکام خانواده می پردازد.
تأثيرات ماهواره

سید جواد کمالی، رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: تله فیلم «لالایی شیطان» در پاسخ به تهاجم ماهواره ها و شبکه های فارسی زبان به فرهنگ و رفتار جوانان کشور و نیز نقش مخرب این شبکه ها بر استحکام خانواده و فروپاشی بنیان آن ساخته می شود.

 

وی تصریح کرد: این تله فیلم با کارگردانی محمد علی صباغ و تهیه کنندگی مرتضی اسکافی، مسؤول کانون بسیج هنرمندان شهید بابایی مشهد و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و بخش خصوصی تولید می شود.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی افزود: در تله فیلم لالایی شیطان، بازیگران سینمایی کشور از جمله سیاوش طهمورث، حسن جوهرچی، آزیتا ترکاشوند و شهروز ابراهیمی و تنی چند از بازیگران مشهدی حضور دارند.

 

کمالی با اشاره به مراسم آغاز فیلمبرداری این مجموعه که امروز در آرامگاه فردوسی برگزار شد، گفت: مسؤولان میراث فرهنگی و گردشگری، مسؤول آرامگاه فردوسی و مسؤولان قطار شهری مشهد در این مراسم حضور داشتند اما متأسفانه حمایت خاصی از سوی سازمان ها انجام نشد و حضور مسؤولان فرهنگی و هنری کم رنگ بود.

 

وی اظهار کرد: فیلمبرداری تله فیلم «لالایی شیطان» ظرف دو هفته آینده به پایان می رسد./844/ت302/ب5  

 

ارسال نظرات