۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۲۵۰۹۵۴
سردار قاسمی:

ملت ایران همواره مدافع راستین اصول و ارزش های انقلاب بودند

خبرگزاری رسا ـ سردار قاسمی با اشاره به این که تاریخ اسلام پر از خیانت خواص و بزرگان است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال انحراف انقلاب از اصولش هستند و مردم در پشتیبانی از اصول و ارزش های انقلاب همواره ایستاده اند.
سعيد قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار سعید قاسمی امروز در همایش «زیر بار زور نمی رویم» در مسجد فاطمه الزهرای نیروی دریایی رشت با اشاره به آخرین شهید گیلان از جبهه بی بی زینب(س) شهید فرهاد خوشه بر افزود: همه شهدای انقلاب اسلامی برای نبرد با جبهه استکبار از همه چیز خود گذشتند.

 

قاسمی به اشاره به خلق حماسه هشتم دی از سوی مردم گیلان افزود: بصیرت مردم گیلان ستودنی است و رشت در همه جای ایران با هشتم دی شناخته می شود.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر این که فتنه 88 در هشت ماه پراز فراز و نشیب مشقت های بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرد، گفت: اینکه یک روز جلوتر مردم رشت به میدان آمدند بسیار حائز اهمیت است و این امر را تاریخ گواه می دهد چرا که عاشورا در یک نیم روز رخ داد و این نشان از عظمت یک روز است چقدر بودند آدم هایی که نشد خود برسانند و چقدر خواصی بود که گیج و کلافه شدند.

 

قاسمی با تاکید بر این که هشت دی گیلان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: امروز جمعیتی حزب الهی که در گیلان حضور دارند حرفه ای و به دنبال عمق مسائل است و در بین مردم رشت صحبت کردن زیره به کرمان بردن است چراکه مردم رشت هوشیار هستند و مسائل را دیده بانی می کنند.

 

وی با اشاره به حضور پر شور آحاد ملت ایران در روز 22 بهمن افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال جواب یاوه گویان داد و مردم در سراسر کشور چه در برف ارومیه و چه در باران رشت و در اهواز با وجود ریزگردها همه غوغا کردند.

 

قاسمی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران در 37 سال دوران و روزهای سختی را پشت سر گذاشت، اظهار داشت: با وجود همه تهدیدها و توطئه های دشمن انقلاب اسلامی قدرتمند به حیات خود ادامه می دهد.

 

وی با اشاره به این که هر فرد شیعه تاریخ هزارو 400 ساله دارد افزود: در دوران امام علی(ع) و امام حسن و امام حسین(ع) دشمنان اسلام با چهره ها و فتنه های مختلف حضور داشتند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر این که مؤمنان ار تهدیدها نمی ترسند و همواره پای کار هستند و انقلاب را سر پا نگه داشته اند، تصریح کرد: VOAو BBC  امروز همه جا رصد می کنند و اخبار ما را از دورترین روستاها دنبال می کنند.

 

وی با اشاره به این که گروهی امروز می گویند مردم تصمیم گرفته اند که کدخدا را به رسمیت بشناسند و زندگی کنند، خاطرنشان کرد: باید به این ها گفت در راهپیمایی 22 بهمن تنها حزب الهی ها حضور نداشتند و همه مردم پای کار بودند و شعار های کوبنده ضد استکبار سر می دادند و با شعار های مردم از 22 بهمن تا به امروز سه تحریم اضافه شده است.

 

وی با بیان این که ملت با صراحت می گوید اگر در مقابل دین ما بایستید در مقابل دنیای شما می ایستیم، افزود: چرا که مردم می دانند ذات گرگ تغییر نمی کند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: برکت فتنه 88 این بود که ذات خیلی ها مشخص شد و کسانی که فکر کردند کار تمام شده است برای دشمن دم تکان دادند و مبنای ما حال و هوایی که افراد در فتنه 88 داشته اند.

 

وی با تاکید بر این که تاریخ باید پاسخ دهد که چرا جانباز جنگ صفین بر روی سینه مولا در روز عاشورا نشست، افزود: به واسطه این است که باید از خدا خواست تا عاقبت ما را به خیر کند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس اثر هیأت های مذهبی و راهیان نور در ایجاد روحیه انقلابی و تربیت نیروی حزب الله را مورد تاکید قرارداد و گفت: نیروهای حزب الهی ماحصل هیأت ها و راهیان نور هستند و ما باید مراقب باشیم دشمن فرزندان ما را مصادره نکند.

 

قاسمی تاکبد کرد: دشمنان انقلاب از همان ابتدا سعی داشته اند تفکر ما نمی توانیم را در جامعه تزریق کنند و مردم ما هوشیار هستند و هموراه پای آرمان ها ایستاده اند و حرکت قلی پور و املاکی ها سبب تداوم انقلاب است.

 

وی با اشاره به این که تاریخ اسلام پر از خیانت خواص و بزرگان است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال انحراف انقلاب از اصولش هستند و مردم در پشتیبانی از اصول و ارزش های انقلاب همواره ایستاده اند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خونی که شهید گیلانی ما در دفاع از حرم بی بی زینب داد خون خدا است و خداوند خود حافظ خون شهدا است و خداوند با مردم نیکوکار است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات