۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۵۱۰۰۴
مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

مهلت نام نویسی در مدارس علمیه خواهران لرستان تمدید شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان گفت: مهلت نام نویسی در مدارس علمیه خواهران لرستان تا 25 اسفندماه جاری تمدید شد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

حجت الاسلام سید نواب حسنی، مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان که از 25 بهمن ماه تا 10 اسفندماه جاری بوده است، بیان داشت: نام نویسی در این مدارس تا 25 اسفند ماه جاری تمدید شد.

وی افزود: علاقه‎مندان ورود به مدارس علمیه خواهران می توانند تا 25 اسفندماه جاری، با مراجعه به سایت حوزه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به پذیرش در مدارس علمیه خواهران لرستان عنوان داشت: دارندگان مدرک سیکل، دیپلم، سطح یک و سطح دو می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: پذیرش طلاب در مقطع سطح سه حوزه های علمیه خواهران، از میان فارغ التحصیلان مقطع سطح دو حوزه انجام می پذیرد.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به فعالیت 11 مدرسه علمیه خواهران در لرستان خاطرنشان کرد: براساس ظرفیت مدارس، هر مدرسه تا 35 نفر می تواند پذیرش داشته باشد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که مدارس علمیه خواهران لرستان ظرفیت پذیرش 400 طلبه نو ورود را دارند، یادآور شد: نام نویسی تاکنون خوب بوده است و انتظار می رود در روزهای پایانی نام نویسی متقاضیان افزایش یابد.

وی با اشاره به روبرو شدن طلاب با موضوعات گسترده ای همچون قرآن، تاریخ، فقه، اصول، فلسفه، کلام، ادبیات، تبلیغ، علوم حدیث و بسیاری از علوم دیگر در حوزه های علمیه تأکید کرد: در راستای موفقیت خواهران طلبه مدارس علمیه باید در پذیرش طلاب، استعدادهای آنان به خوبی بررسی شود.

حجت الاسلام حسنی افزود: بررسی و شناسایی استعداد متقاضیان در زمان مصاحبه و پذیرش طلبه موجب می شود که طلاب در زمان تحصیل دچار سردرگمی نشوند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که نقش مسؤولان، مدیران مدارس و داوران در زمان پذیرش متقاضیان بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: امید است در انجام رسالت خویش موفق عمل کنند./9451/ت302/ب2

ارسال نظرات