۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۲۵۲۹۹۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

پیشرفت های هسته ای کشورمان مرهون ایستادگی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تفاهم نامه مذاکرات لوزان، گفت: مذاکراتی در لوزان شکل گرفت و به فضل خداوند منان باید منتظر باشیم تا زمینه عزت بیشتری را رقم زند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به تفاهم نامه مذاکرات لوزان، گفت: مذاکراتی در لوزان شکل گرفت و به فضل خداوند منان باید منتظر باشیم تا زمینه عزت بیشتری را رقم زند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با قدردانی از مذاکره کنندگان هسته ای، بیان داشت: از این افراد که مورد اعتماد مقام معظم رهبری، دولت و ملت هستند قدردانی داریم که در مسیر عزت گام برداشتند.

 

وی با بیان این که در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی قرار داریم که همه باید تیم مذاکره کننده هسته ای را در این مسیر یاری کنیم، تصریح کرد: توافق انجام شده در لوزان نیازمند توجه بیشتر است.

 

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: باید بدانیم حرکت در مسیر همدلی و همزبانی می تواند زمینه ساز تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توجه ما باید در این راستا باشد که ایادی استکبار جهانی دست از شیطنت خود برنمی دارند، گفت: خلق و خوی شیطانی استکبار در کالبد وجودی آنان قرار دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر ادامه داد: مذاکره با غرب نیازمند توجه است و باید به نحوی شایسته مقاومت و ایستادگی داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر عزت و عظمت قرار گیریم.

 

وی تصریح کرد: نباید بگوییم تفاهم نامه ای به قلم آمده است بلکه باید بدانیم آن ها عهدنامه های مختلفی را زیر پا گذاشته و به شخصیت خود لطمه وارد کردند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که ملت ایران هرگز از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید، گفت: هم چنان اعتقاد و باورمان از زمان جنگ تا به امروز و تا روزی که پرچم پر افتخار اسلام به دست امام زمان(عج) برسد بر همان اعتقادات باقی خواهیم ماند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که همه ما به فکر این هستیم که عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل شود، گفت: حوادثی در حال شکل گیری است که امید داریم به یاری حضرت حق در مسیر عزت و صلابت باشد.

 

استاد حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: باید با تدبیر در مسیر ولایت و رهبری حرکت کرده تا بتوانیم نظام اسلامی را در مسیر عزت و عظمت قرار دهیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات