۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۵۳۳۱۰
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

31 فروردین؛ آخرین مهلت نام نویسی در حوزه های علمیه خواهران لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از تمدید مهلت نام نویسی در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: متقاضیان ورود به مدارس علمیه خواهران استان تا 31 فروردین ماه جاری می توانند نسبت به نام نویسی خویش اقدام کنند.
آرم مرکز مديريت حوزه علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نام نویسی در مدارس علمیه خواهران لرستان تا 31 فروردین ماه جاری تمدید شد.

وی با اشاره به این که تاکنون نام نویسی در مدارس علمیه خواهران لرستان از طریق مراجعه به سایت حوزه صورت گرفته است، افزود: در زمان تمدید نام نویسی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه باید به مدارس علمیه استان مراجعه کنند.

مهرابی با بیان این که 11 مدرسه علمیه خواهران در لرستان آماده پذیرش طلبه است، عنوان داشت: تاکنون بیش از 700 نفر نام نویسی کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از این تعداد 578 نفر در سطح دو و 119 نفر در سطح سه در مدارس علمیه خواهران لرستان نام نویسی کرده اند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: پذیرش طلبه در سطح دو بدون آزمون و سطح سه حوزه با برگزاری آزمون کتبی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: پذیرش طلبه در سطح دو با بررسی پرونده تحصیلی داوطلبان و براساس معدل صورت می گیرد.

مهرابی با بیان این که آزمون کتبی پذیرش طلبه در سطح سه، یکم خرداد برگزار می شود، عنوان داشت: 29 خرداد ماه سال جاری نتایج آزمون اعلام می شود.

وی تصریح کرد: 20 تیر تا 20 مرداد ماه سال جاری، مصاحبه از سوی مدارس علمیه لرستان صورت می گیرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات