۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۵۳۵۵۷
حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی:

قضاوت عجولانه در رابطه با توافق هسته ای امری اشتباه است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی گفت: توافق در سه ماه دیگر انجام می‌شود و قضاوت ما در هر دو طرف موافق و مخالف اشتباهی محض و ناعادلانه است.
حجت الاسلام والمسلمين مسعودي خميني

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر مسعودی خمینی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به بیانیه منتشر شده در لوزان درباره مذاکرات هسته ای، گفت: هنوز هیچ قطعیتی در انجام شدن توافق نیست و نباید عجولانه به قضاوت پرداخت.

وی با تأکید بر این‌که توافق اصلی بعد از نگارش این بیانیه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: توافق در سه ماه دیگر انجام می‌شود و قضاوت ما در هر دو طرف موافق و مخالف اشتباهی محض و ناعادلانه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعودی خمینی در ادامه تأکید کرد: بنا بر گفته اعضای تیم مذاکره کننده که بسیار قابل اعتماد هستند این توافق به نحوی است که همه خواسته‌های جمهوری اسلامی را محقق می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که قضاوت در رابطه با این‌که از خطوط قرمز نظام عبور شده است یا نه را باید به آینده موکول کنیم، ابراز داشت: همانگونه که 10 سال صبر کردیم سه ماه دیگر هم باید صبر کنیم تا نتیجه اصلی مشخص شود.

وی در پایان با بیان این‌که هیچ کس از جزئیات درون توافق‌نامه اطلاع ندارد، خاطرنشان کرد: همه چیز به توافق‌نامه اصلی بستگی دارد و باید منتظر ماند تا متن اصلی توافق‌نامه منتشر شود./922/ت302/ج

ارسال نظرات