۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۵۳۹۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تربیت فرزندان مسؤولیت سنگینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تربیت فرزند مسؤولیت سنگینی بر دوش ما است، گفت: همسران شهدا باید فرزندان خویش را علوی، حسینی و فاطمی تربیت کنند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما بانوان به عنوان مجموعه ایثارگران در جامعه نقش آفرینی می کنید.

 

وی با بیان این که مادران و همسران شهدا در حقیقت الگوهای صبر و مقاومت در جامعه هستند، افزود: شما الگوی ایثار و فداکاری در جامعه هستید.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: الگوی ایثار و فداکاری موجب حیات و زنده شدن جامعه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مادران فداکار و ایثار گر فرزندانی رشید و شجاع تربیت کردند و برای رضای خدا تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

 

امام جمعه خرم آباد افزود: امروز فرزندان و همسران شهیدان راه آنان را ادامه می دهند و با حفظ پاکدامنی پرچم پدران خویش را به دست گرفتند.  

 

وی با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) بیان داشت: ما باید در تمام ابعاد زندگی خویش از حضرت فاطمه(س) درس بگیریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که استکبار جهانی پایه های خانواده را مورد لغزش قرار داده است، افزود: باید در راستای حفظ کانون خانواده توجه کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم عشق، محبت، عاطفه و اخلاق را در خانواده تحکیم کنیم، رسالت خویش را به جا آورده ایم.

 

استکبار جهانی ترویج بی بندوباری خانواده ها را هدف قرار داده است

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که امروز استکبار جهانی ترویج بی بند و باری خانواده ها را مورد هدف قرار داده است، عنوان داشت: آن روزها پدران و همسران شما در جبهه های جنگ مبارزه کردند، امروز نیز ما باید در برابر تهاجم فرهنگی مبارزه کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: امروز تذکر لسانی، امر به معروف و نهی از منکر بر همه ما امری ضروری است.

 

وی با بیان این که تربیت فرزند مسؤولیت سنگینی بر دوش ما است، اظهار داشت: امروز نخستین هدف دشمنان ما فرزندان شهدا است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ترویج سبک زندگی فاطمی را از دیگر وظایف مادران و همسران شهدا بیان کرد و افزود: استقامت، دفاع از ولایت، صداقت و پاکدامنی این بانوی بزرگ اسلام باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان این که زن می تواند با حفظ عفت و پاکدامنی در جامعه حضوری فعال داشته باشد و در رشد علمی و عرصه سیاست نقش مؤثری داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که سربلندی ما در فرهنگ ایثار است، خاطرنشان کرد: امروز استکبار می داند جمهوری اسلامی ایران بر پایه ایثار و فرهنگ ایثار گری پایدار است./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات