۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۲۵۴۵۸۴
مسؤول حوزه علمیه امام صادق قائمشهر:

رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب تجلی شعار همدلی و همزبانی بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر گفت: تجلی شعار همدلی و همزبانی را می توان در مسأله هسته ای مشاهده کرد که مقام معظم رهبری همه تردیدها را از بین بردند و مردم و دولت را به همدلی و همزبانی تشویق کردند.
حجت الاسلام و المسلمين سليماني، مسؤول حوزه علميه امام صادق قائمشهر

حجت الاسلام والمسلمین محمد سلیمانی، تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با اشاره به آیه «لقدکان لکم فی رسول الله اسوه حسنه» اظهار داشت: ‌اسوه حسنه جلوه هایی دارد،‌‌ همان‌گونه که مقام امامت نازل منزله مقام نبوت و رسالت است، در غیاب امام عصر(عج) روحانیت نازل منزله مقام ولایت است که امروز در مقام معظم رهبری متبلور است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت توجه به سیر علمی و عملی رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی طلاب تأکید کرد و افزود: طلاب حوزه باید مقام معظم رهبری را الگو خود قرار دهند.

 

وی با بیان این که طلاب حوزه باید با بهره گیری از سیره علمی و عملی بزرگان حوزه به ویژه رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید در جهت تقویت بنیه علمی و اخلاقی خود گام بردارند، تصریح کرد: حوزه های علمیه امروز باید شخصیت های اثرگذاری را  برای جامعه اسلامی پرورش دهند.

 

مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به این‌که هدف استکبار جهانی سیطره فرهنگی بر کشور است، افزود:‌ استکبار جهانی هیچ گاه نخواسته و نمی خواهد ملت ایران در عرصه های مختلف پیشرفت کند و به همین دلیل از همه ظرفیت های خود برای تضعیف نظام اسلامی بهره گرفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با بیان این که استکبار جهانی با محاصره اقتصادی و فرهنگی تلاش می کند ملت ایران را تحت سیطره خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: غرب به سرکردگی آمریکا با بهانه قرار دادن مسأله هسته ای می خواهد ملت ما را در شرایط فقر فرهنگی نگه دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای باید سخنان مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند.

 

تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با اشاره به این که دشمنان از همه توان خود برای عدم دستیابی کشورمان به فناوری صلح آمیز هسته ای استفاده کردند، ادامه داد:‌ غرب مغزهای متفکر ما را هدف قرار داده و با ترور دانشمندان هسته ای کشورمان در صدد هستند تا کشور ما را از پیشرفت های علمی باز دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اظهار داشت: استکبار جهانی به خوبی می داند که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال تولید سلاح های هسته ای نبوده و نیست و بهتر می دانند که فتوای ولی فقیه بر تحریم سلاح های هسته ای از چه جایگاهی برخوردار است.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که بهترین بیان در انتخاب شعار سال بیان مقام معظم رهبری است، افزود: مقام معظم رهبری با اشرافی که به اوضاع داخلی و خارجی منطقه دارند شعار سال را انتخاب می کنند.

 

وی ادامه داد: تجلی شعار همدلی و همزبانی را می توان در مسأله هسته ای مشاهده کرد که مقام معظم رهبری همه تردیدها را از بین بردند و مردم و دولت را به همدلی و همزبانی تشویق کردند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات