۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۵۴۶۰۶
امام جمعه شهر برزک کاشان:

مسؤولان به نظرات و خط قرمزهای مطرح شده از سوی رهبری توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک کاشان گفت: مسؤولان باید به نظرات و خط قرمزهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب دقت کرده و آنها رعایت کنند، چرا که اطاعت از رهبری، تقویت کننده و عامل پیروزی در برابر دشمن است.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب مذاکره کنندگان ایرانی را فرزند ملت عنوان کرده است، افزود: زحمات مذاکره کنندگان با گروه 1+5  قابل تقدیر است، چرا که رهبر معظم انقلاب آنها را افرادی با حسن نیت یاد کرده که در مسیر احقاق حقوق مردم ایران و اعتماد سازی حرکت می کنند.

 

وی افزود: ایران اسلامی به دلیل تحریم ها حاضر به مذاکره با 1+5  نشد، بلکه به دلیل خنثی کردن تبلیغات سوء دشمن در رابطه با بمب هسته ای و اعتمادسازی، پای میز مذاکرات حاضر شده است که تا به امروز توانسته ایم به این هدف برسیم.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که آمریکا بر خلاف گفته های قبلی خود، به برخی مسائل به نفع ایران اعتراف کرده است، گفت: انحطاط اخلاقی موجود در جهان کار را برای حرکت صحیح در عرصه بین المللی تنگ کرده است.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان تأکید کرد: جامعه جهانی با بحران مفاهیم روبرو شده است، چرا که برخی با تفاسیر غلط، ایران را ضد حقوق بشر و کشورهای متجاوز را حامی حقوق بشر یاد می کنند.

 

به گفته وی، در چنین وضعیتی توافق نامه نوشتن و به نقطه مشترک رسیدن با کشورهای مغرض، امری بسیار سخت است، از این رو لازم است همراه با تلاش های دیپلماتیک، مردم دعاگوی مذاکره کنندگان ایرانی باشند تا در نهایت شاهد توافق نامه ای باشیم که قابل تفسیر و تعبیر سوء نباشد.

 

وی با اشاره به این که در صدر اسلام نیز توافقاتی بین بزرگان دین و دشمن منعقد می شد که نمونه آن قرارداد منعقد شده بین پیامبر اسلام(ص) و مشرکان است، افزود: در دنیای امروز پایبندی به توافقات بسیار کمتر از گذشته است که خود نشان از وجود انحطاط اخلاقی در جامعه جهانی است.

 

اطاعت از رهبری، تقویت کننده و عامل پیروزی در برابر دشمن است

 

امام جمعه شهر برزک کاشان تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب خواستار حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای است، از این رو ائمه جمعه و مسؤولان قوا حامی و پشتیبان دیپلمات های ایرانی هستند و در کنار انتقادهای خود، تلاش های این تیم را تحسین می کنند.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد، انتقاد را برای انجام بهتر امور لازم دانست و اظهار امیدواری کرد که در مذاکرات هسته ای ضمن حفظ حقوق هسته ای ملت ایران، اعتماد سازی لازم نیز انجام شود که در این صورت نتیجه اقدامات به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که مردم با حساسیت مذاکرات هسته ای را دنبال می کنند، گفت: این حسایت نشان از یک رویکرد مثبت و همراه بودن مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه شهر برزک تأکید کرد: مسؤولان باید به نظرات و خط قرمزهای مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب دقت کرده و رعایت کنند، چرا که اطاعت از رهبری، تقویت کننده و عامل پیروزی در برابر دشمن است که تا کنون این مهم اتفاق افتاده است./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات