۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۵۶۵۵۰
در محکومیت جنایات آل سعود؛

طلاب و روحانیان خراسان شمالی تجمع اعتراضی برگزار کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب، روحانیان و علمای استان خراسان شمالی در اعتراض به جنایات ددمنشانه رژیم آل سعود در منطقه به ویژه تهاجم نظامی اخیر این رژیم به یمن و کشتار مردم مسلمان و بی گناه این کشور تجمع کردند.
طلاب و روحانیان خراسان شمالی تجمع اعتراضی برگزار کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، صبح امروز صدها نفر از طلاب و روحانیان استان خراسان شمالی در محکومیت اقدامات و جنایات رژیم آل سعود که با حمایت شماری از کشورهای خودباخته عربی و دشمنان غربی اسلام انجام می شود، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

 

تجمع طلاب و روحانیان استان از ساعت 10 صبح در محل حوزه علمیه امام صادق(ع) بجنورد با حضور روحانیان و طلاب مدارس علمیه مختلف خراسان شمالی و با سخنرانی حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار شد.

 

طلاب و روحانیان شرکت کننده در این تجمع اعتراضی با فریاد زدن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» خشم و انزجار خود را از اقدامات و جنایات رژیم آل سعود در کشتار مردم یمن و حمایت های غرب و اسرائیل از این جنایات علیه مسلمانان را اعلام کردند.

 

تجمع کنندگان در این مراسم همچنین با سردادن شعارهای «آل سعود ننگت باد، آمریکا مرگت باد»، «سعودی جنایت می کند، آمریکا حمایت می کند»، «رژیم آل سعود مجری امر یهود»، «انصار الله پیروز است، آل سعود نابود است»، «ای قاتل سعودی مرگت باد، مرگت باد» و غیره جنایت‌های عربستان در حمله به یمن را محکوم و حمایت خود از مردم بی دفاع این کشور را اعلام کردند.

 

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد و نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی نیز در این تجمع ضمن محکوم کردن تهاجم نظامی رژیم آل سعود به یمن، از انفعال سازمان ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر انتقاد کرد./9314/پ203/ب4

ارسال نظرات