۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۵۶۹۹۷
امام جمعه کرمان:

خطر وهابیت برای جهان اسلام از خطر صهیونیسم بیشتر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان گفت: وهابیت ننگی برای اسلام است و خطر آن از خطر صهیونیسم برای جهان اسلام بیشتر است.
آيت الله سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان صبح امروز در دومین همایش هیأت امنا، خیران و مدیران حوزه های علمیه خواهران در کرمان گفت: اسلام در رابطه با سعادت و تکامل بشر همه برنامه های مورد نیاز را ارائه کرده است به گونه ای که ما معتقدیم کسی که به اسلام ناب و حقیقی عمل کند خیر دنیا و آخرتش تامین می شود.

 


وی در ادامه افزود: عدم رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت یا به دلیل بد فهمیدن معارف دینی است و یا به دلیل بد عمل کردن به آن می باشد؛ بنابراین می بینیم که انقلاب اسلامی نمونه ای از تمسک جستن به معارف ناب اسلامی است.

 


امام جمعه کرمان اظهار داشت: در اواخر حکومت پهلوی شاهد بی حرمتی و توهین های شاه به علما و روحانیان گرانقدر قم بودیم به گونه ای که شاه با بی شرمی و وقاحت تمام روحانیت را استعمار سیاه خواند و آن را هم ردیف استعمار سرخ که شوروی سابق بود قرار داد.

 


وی ادامه داد: در چنین شرایطی مردی الهی، شجاع و مخلصی چون امام خمینی(ره) سر برآورد و نهضت انقلاب را برپا نمود وبسیاری از علما و مراجع با وی همراه شدند.

 


وی در ادامه گفت: مردم و روحانیت باید این نکته را مورد توجه ویژه خود قرار دهند که علم بدون تقوا و عمل، نه به صورت فردی و نه به صورت جمعی نمیتواند ما را به سعادت برساند.

 


نماینده ولی فقیه در کرمان اظهار داشت: حاصل همراهی علم و تقوا و عمل اسلام نابی است که می تواند جلوی اسلام آمریکایی بایستد و مانع از انحراف در دین شود و این چیزی است که همه ما باید به آن تمسک بجوییم.

 


وی با تاکید بر جنایات اخیر عربستان برضد کشور اسلامی یمن بیان داشت: متاسفانه امروز وهابیت پلید در لباس دین بدون هیچ دلیل موجهی به یمن که کشوری فقیر است حمله کرده و ساختارها و زیر بناهای آن را نابود ساخته و از بین برده است.

 


حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان ضمن اشاره به خطر وهابیت برای جهان اسلام گفت: خطر وهابیت از خطر صهیونیسم بسیار بیشتر است چراکه به عنوان کشوری مسلمان قصد از بین بردن اسلام را دارد از این رو دنیای اسلام باید همانگونه که با کمونیسم، امپریالیسم و جریانات انحرافی مبارزه کرد با وهابیت نیز مبارزه کند و جلوی او را بگیرد./9703/پ202/ب4

ارسال نظرات