۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷
کد خبر: ۲۵۷۱۷۸
استاد حوزه علمیه:

جریان سعودی، صهیونیستی در یمن شکست سختی خواهد خورد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: تفکر یهود و صهیونیست ها، استیلای بر جهان است و از این جهت می بینیم که هر نگره ای و اندیشه ای و هر جریانی غیر از این مدل فکری و دکترین فکری به نام جهانی شدن در هر گوشه ای از جهان به وجود بیاید آنها با آن مقابله کنند.
حجت الاسلام عباس خداميان

حجت الاسلام عباس خدامیان استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که در این جهانی شدن، جهان باید به یک دهکده ای تبدیل شود که ارباب و کدخدای آن آمریکا است گفت: امروز برای همه مشخص شده است که در مدیریت آمریکایی جهانی شدن، صهیونیست نقش جدی را دارد و صهیونیست ها سال ها است که آمریکا را دارند مدیریت می‌کنند.

 

وی افزود: تفکر یهود و صهیونیست ها، استیلای بر جهان است و از این جهت می بینیم که هر نگره ای و اندیشه ای و هر جریانی غیر از این مدل فکری و دکترین فکری به نام جهانی شدن در هر گوشه ای از جهان به وجود بیاید آنها با آن مقابله کنند.

 

حجت الاسلام خدامیان یادآور شد: در این بین انقلاب اسلامی ایران به لطف الهی در منطقه خاورمیانه به پیروزی می رسد و امروز  36 سال است که  انقلاب اسلامی با قدرت به جلو می رود و این ها به زعم خودشان اعتقاد دارند انقلاب اسلامی دارد مقابل  این جریان جهانی و استکبار جهانی ایستاده است، از این رو هر آنچه که بازوی انقلاب اسلامی در هر گوشه ای از جهان باشد و هر حرکتی که زمینه ارتقای این اندیشه مقابل آمریکا باشد، با آن برخورد کنند.

 

حمله به یمن برای مقابله با تفکر اسلامی است

 

وی با اشاره به این که آنها یک روز احساس کردند عراق به طرف ایران آمده بلافاصله دخالت کردند، یک روز احساس کردند سوریه بازویی برای مقاومت اسلامی دخالت کردند یادآور شد: حمله به کشور کوچک چند میلیونی یمن برای مقابله با انقلاب اسلامی در ایران در یمن نیست بلکه این مقابله با تفکر اسلامی که همان جهانی شدن اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، کشور یمن به لحاظ منطقه ای از چند جهت حائز اهمیت دانست و افزود: کشور یمن، کشوری شیعه همراه با سوابق مبارزاتی و مقاومتی است که در لبه و کنار یک جریان انحرافی انگلیسی به نام وهابیت قرار دارد که آل سعود آن را مدیریت می کند و آمریکا و کشورهای غربی آن را پشتیانی می کنند که این امر اثبات کنند این نظریه است که آنها هر جریان و هر مسأله ای که در مقابل جهانی شدن و حاکمیت جهانی و ارباب جهانی گری آنها باشد باید با آن برخورد کنند که امروز این داستان دارد اتفاق می افتد.

 

حجت الاسلام خدامیان یادآور شد: آل سعود و کشورهای ائتلاف با آل سعود، آمریکا و صهیونیست از این وحشت دارند که یک جریان انقلاب اسلامی دیگر که در مقابل آن شکست خوردند در کشوری دیگر به پیروزی برسد و کشورهای عراق و سوریه و یمن و لبنان نیز با تشکیل حکومت اسلامی تبدیل به قدرت بزرگ اسلامی در منطقه شده و اجازه خود نمایی به سیاست های استکباری آنها ندهند، از این رو قصد دارند قبل از چنین اتفاقی از شکل گیری آن جلوگیری کنند.

 

یمن در نقشه و هندسه ظهور امام زمان نقش ویژه ای دارد

 

به گفته وی، یمن در نقشه و هندسه ظهور امام زمان نقش ویژه ای دارد، از این رو یکی از اهداف آنها از حضور شان در عراق  و منطقه، جلوگیری از ظهور امام زمان است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: زمانی که یک روحانی شیعه را در بغداد به اسارت گرفتند و او را محاکمه کردند و آن را در خبرگزاری خود منتشر کردند، هدف از محاکمه این روحانی شیعه برای کسب اطلاعات از زمان و مکان ظهور حضرت مهدی(عج) اعلام کردند، بنابراین آنها متوجه شده اند یمن در بحث جغرافیای ظهور و هندسه و مهندسی ظهور نقش ویژه ای دارد و دوست ندارند انقلاب اسلامی دیگری در یمن رقم بخورد چون آنها می دانند اگر شیعیان یمن قیام کنند، شیعیان عربستان هم در کنار آنها قرار خواهند گرفت و برای تغییر حکومت در عربستان جرأت و قدرت خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام خدامیان در ادامه وضعیت منطقه را به بشکه باروت در حال انفجار تشبیه کرد و گفت: دشمنان اسلام، همانگونه که سالها در مبارزه با امام شکست خوردند این بار در یمن هیچ سرنوشتی به غیر از شکست در انتظار آنها نیست و این مسأله زمینه تحلیل دقیق و زمینه شکست آل سعود را فراهم می کند.

 

به گفته وی، هیچ وجدان بیدار و آگاهی نمی پذیرد یک کشور غنی و سرمایه دار به کشور ضعیف و کوچکی حمله و زنان و کودکان بی گناه را آن هم در جامعه اسلامی و از سوی وهابیت و آل سعود که سال ها بر علیه اسرائیل می جنگیده و امروز یک جریان اسرائیلی که مدیریت آن بر عهده یهود است با عنوان جریان صعودی، صهیونیستی، زنان و کودکان بی گناه را قتل عام کنند. 

 

آمریکایی ها در شناخت از امام زمان از ما جلوترند

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که آمریکایی ها با بررسی هایی که انجام داده است اطلاعاتی بهتر از ما در مورد ظهور دارند و تنها یک عکس از امام زمان کم دارند در شناخت از امام زمان از ما جلوتر هستند گفت: مقدمات آمریکایی ها در سراسر جهان برای جلوگیری از این اتفاق مهم است.

 

حجت الاسلام خدامیان یادآور شد: دشمن به دلیل این که می دارند منطقه خارومیانه آبستن حوادثی است و در این فضای تحولات پایان تاریخ، اتفاقات ویژه ای در خاورمیانه رخ خواهد داد، از این رو کشور یمن را از حوادث می لرزانند و می ترسانند اما آنها کور خوانده اند چرا که مطمئن باشید جریان صهیونیستی شکست خواهد خورد و زمینه سقوط آل سعود و طیف واهبی منکر همه ارزش های انسانی و دینی هم نیست و نابود خواهد شد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات