۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۵۷۴۳۹
طی جلسه ای مطرح شد؛

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در البرز از کم کاری مسؤولان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هر کدام از مسؤولان به برکت خون ریخته شده شهدا است که امروز صاحب پست و مقام شده اند بر این اساس هر کاری برای شهدا، نظام و ارتقای سطح جامعه صورت گیرد باز کم است.
انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در البرز از کم کاری مسؤولان انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در البرز از کم کاری مسؤولان انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در البرز از کم کاری مسؤولان انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در البرز از کم کاری مسؤولان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، در چهارمین جلسه کنگره سرداران و شهدای البرز که پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب المرجب، گفت: ماه رجب مقدمه ای برای درک ماه رمضان و از جمله فرصت هایی است که خدای تعالی در اختیار بندگان قرار داده است از این رو ماه رجب فرصتی ارزشمند برای تزکیه نفس و خودسازی می باشد بنابراین نباید این ایام را به غفلت سپری کرد .

 

وی با انتقاد صریح از عدم حضور بعضی از مدیران اجرایی در ستاد کنگره سرداران و شهدای البرز، اظهار داشت: دلیل و عذر کسانی که این موضوع مهم را بی اهمیت خواندند و در این جلسه حاضر نشدند به هیچ عنوان مورد قبول نیست.

 

امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت این جلسه و ضمن تشکر از حضور مسوولان بیان داشت: هر کدام از مسوولان به برکت خون ریخته شده شهدا است که امروز صاحب پست و مقام شده اند بر این اساس هر کاری برای شهدا، نظام و ارتقای سطح جامعه صورت گیرد باز کم است.

 

وی تصریح کرد: تمام کارها باید تحت نظر ستاد کنگره سرداران و شهدا باشد و نباید کاری به صورت جزیره ای انجام شود بنابراین اگر کاری از سوی دستگاه ها درباره موضوع شهدا انجام می شود باید با ستاد کنگره هماهنگ باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی ادامه داد: برایند نیروها در این موضوع باید به سمت جلو حرکت کند و مسیری که در حال حاضر مسوولان در پیش گرفته اند نتیجه ای نخواهد داشت.

 

وی با اعلام این که مسوولان استان البرز نسبت به شهدا و ارتقای سطح شهدا بی تفاوت هستند، ابراز کرد: استان البرز کنگره شهدا ندارد به علت این که مسوولان عرضه نداشته و عرضه این که برای شهدا قدم بردارند و اقدام کنند را ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که همه افراد وام دار و مدیون شهدا هستند، اظهار داشت: بی توجهی و انجام ندادن وظایف ظلم مضاعف به شهدا و خانواده‌های شهدا است زیرا برخی از این خانواده ها در شرایط سختی زندگی می کنند از این رو مسوولان در مقابل تک تک این عزیزان مسوول هستند.

 

وی به تصرفات غیر قانونی برخی مسوولان اشاره کرد و گفت: وضعیت زندگی برخی از خانواده‌های شهدا مختل است اما متاسفانه تصرف میلیاردی را باید در استان شاهد باشیم، جواب خون شهدا را با این وضعیت چگونه باید داد، بنابراین مهم‌ترین جلسه استان رسیدگی به خانواده های شهدا است که باید مورد توجه دستگاه ها و مسوولان قرار گیرد.

 

امام جمعه کرج با بیان این که در استان البرز جهت رفع مفاسد اجتماعی و منکراتی اقدامی مناسب صورت نگرفته است، ابراز کرد: گویا اهمیت جشنواره باغ گل از کنگره شهدا بیشتر است بنابراین این کم کاری مسوولان در زمینه های مختلف مورد قبول نیست و آن را نخواهم پذیرفت چرا که باید کار اساسی در این راستا صورت گیرد.

 

وی تصریح کرد: اگر مسوولان استانی توان و قابلیت لازم را جهت انجام امور ندارند اعلام کنند تا این وظایف به افراد دیگر واگذار شود از این رو اگر دستگاه ها نسبت به برگزاری این کنگره احساس مسوولیت نکنند، بنده شخصا این امور را به دست خواهم گرفت.

 

امام جمعه کرج در پایان خاطرنشان کرد: مساله رشوه و کم‌کاری در ادارات از جمله مشکلاتی است که با صراحت کامل در ادرات انجام می شود اگر تذکراتی که داده شده عملیاتی نشود به گونه ای دیگر وارد شده و برخورد خواهیم کرد./801/پ202/ش

ارسال نظرات