۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۵۸۱۹۹
پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان بوشهری در اعتراض به عدم انتشار فکت شیت ایرانی

خبرگزاری رسا ـ جمعی از دانشجویان بوشهری پس از اقامه نماز جمعه در بوشهر در اعتراض به عدم انتشار فکت شیت ایرانی مقابل مصلی این شهر تجمع کردند.
تجمع دانشجویان بوشهری در اعتراض به عدم انتشار فکت شیت ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جمعی از دانشجویان بوشهری پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به رفتار نامناسبی که در سفر رییس جمهور به شیراز صورت گرفت و منجر به بازداشت تعدای از دانشجویان شیرازی به دلیل تجمع در شهر شیراز بخاطر اعتراض به عدم انتشار فکت شیت از سوی مسؤولان ارشد دولت، اقدام به تجمع مقابل درب خروجی مصلی امام خمینی(ره) بوشهر کردند.

 

دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضمون «آقای رییس جمهور ما چیز محرمانه ای نداریم، فکت شیت را منتشر کنید»، «آیا مردم غریبه اند یا غربی ها»، «آیا ضرب و شتم دانشجویان شیراز همدلی و همزبانی است»، «با دوستان مروت، با دشمنان مدارا»، «آیا ضرب و شتم دانشجویان مروت بود؟؟»، «سیاست را از حافظ، مهر و محبت را از سعدی، برخورد با منتقدان از چنگیز مغول؟!» و «اعتدال = برخورد خشن با منتقدان» اعتراض خود را نسبت به مسؤولان ارشد دولت نشان دادند.

 

همچنین جلمه امام خمینی(ره) که فرموده بودند «آنهایی که خواب آمریکا را می بینند، خدا بیدارشان کن» نیز در دست برخی از این دانشجویان معترض دیده می شد.

 

گفتنی است، در پی سفر شیخ حسن روحانی به شیراز، برخی دانشجویان که با در دست گرفتن پلاکاردهایی پیرامون مذاکرات هسته ای خواستار اجرای منویات مقام معظم رهبری و انتشار فکت شیت مذاکرات از سوی دولت بوده اند، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و برخی از آنها بازداشت شده اند./833/پ203/ب4

ارسال نظرات