۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۵۹۰۹۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

برگزاری 31 گفتمان دینی در مناطق محروم شهرستان نجف آباد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس شهرستان نجف‌آباد گفت: برگزاری 31 گفتمان دینی در مناطق محروم شهرستان نجف‌آباد و استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان گواه نیاز امروز جامعه به گفتمان دینی است.
حجت الاسلام جعفري

حجت الاسلام ابراهیم جعفری، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، برگزاری گفتمان های دینی را سبب بالندگی، پیشرفت و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه در میان قشر دانش آموز برشمرد و گفت: یکی از مدل‌های مثبت در عرصه فرهنگ، بحث گفتمان‌های دینی است که به صورت ارتباطی مؤثر و دوسویه با مخاطبان به ویژه جوانان در جهت توسعه و تقویت نظام تبلیغ دینی شکل گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: یکی از گلوگاه مهم در بحث فرهنگ و جامعه، دانش آموزان و مدارس محسوب می شوند و یکی از اقدامات بی سابقه اداره تبلیغات نجف‌آباد برگزاری این گفتمان ها در سطح مناطق محروم شهرستان به ویژه در بخش مهردشت این شهرستان است.

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به برگزاری 31 گفتمان دینی در سطح مدارس بخش مهردشت شهرستان نجف آباد بیان کرد: این گفتمان‌ها در طی دو روز و در 10 دبیرستان و هنرستان دخترانه و پسرانه که در هر یک از این مراکز آموزشی سه گفتمان صورت گرفت، برگزار شد.  

 

وی ادامه داد: در این گفتمان ها از  پنج نفر از متخصصان خانواده دعوت به عمل آمد که درباره مسائلی چون شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی، پاسخ‌گویی به شبهات، مهارت های زندگی با رویکردهای اخلاقی، احکام به گفتمان و تبادل نظر پرداختند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نجف‌آباد درباره استقبال بی‌نظیر از این گفتمان ها خاطرنشان کرد: هجوم دشمنان در تمام ابعاد در قالب جنگ نرم نیازمند عزمی ملی و فراگیر است و در این راستا نباید تنها به مراکز شهرها توجه شود و اداره تبلیغات نجف‌آباد در اقدامی بی سابقه برای آگاهی هر چه بیشتر مناطق محروم این شهرستان با آسیب‌ها و حملات دشمن در جنگ نرم این دوره از گفتمان های دینی را برگزار کرد.

 

وی در پایان افزود: استقبال بی نظیر دانش آموزان و درخواست برای استمرار و مقطعی نبودن این جلسات گواه نیاز جامعه امروز به بحث و گفتمان به ویژه در زمینه های اعتقادی و دینی است./1306/ت303/ح

ارسال نظرات