۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۵۹۱۱۰
امام جمعه پلدختر:

فرهنگ سازی بین نسل جوان مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با بیان این‌که وجود چالش‌ها و تهاجم‌های فرهنگی آینده جامعه را دچار خطر می‌کند، گفت: فرهنگ سازی بین نسل جوان مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی است.
مقابله با تهاجم فرهنگي فرنگي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز، در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: خرده فروشان مواد مخدر امروز به صورت آشکار در کشور مبادرت به فروش مواد مخدر می کنند.

 

وی فعالیت قلیانی ها به نام سفره خانه را منشأ مبادله خرده فروشی دانست و افزود: کسانی که مجوز این مکان ها را صادر می کنند اشتباه بزرگی را مرتکب می شوند.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این که خرده فروشی مواد مخدر اقتصاد سالم کشور را دچار خدشه کرده است، اظهار داشت: خرده فروشان روزانه 20 میلیارد تومان مواد مخدر در کشور معامله می کنند.

 

وی در ادامه با بیان این که مواد مخدر زمینه اعتیاد افراد جامعه فراهم می‌کند، افزود: باید جلوی این چالش فرهنگی گرفته شود.

 

حجت الاسلام لروند ماهواره ها را از عوامل اصلی رواج چالش های فرهنگی بیان کرد و گفت: فرهنگ سازی بین نسل جوان مهم ترین عامل مقابله با تهاجم فرهنگی است.

 

وی با بیان این‌که وجود این گونه چالش ها و تهاجم فرهنگی آینده جامعه را دچار خطر می کند، اظهار داشت: باید در این راستا چاره اندیشی صورت گیرد.

 

امام جمعه پلدختر با تأکید بر جمع آوری مراکز عرضه قلیان در شهرستان پلدختر خاطرنشان کرد: باید با همدلی، همیاری و مشارکت همگانی گام بزرگی در جهت تحقق اقتصاد سالم و  تبیین فرهنگ شهرستان برداشته شود./9459/پ203/ح

ارسال نظرات