۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۵۹۵۳۲
امام جمعه ساری:

سکوت مجامع به اصطلاح حقوق بشری در برابر نسل کشی عربستان پذیرفتنی نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان این که نهادهای حقوق بشری تنها دم از حقوق بشر می زنند، گفت: در برابر نسل کشی عربستان در کشور یمن صدایی از آن ها شنیده نمی شود و موضعی برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده نگرفتند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران، امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان این که تقوا امری ارزنده است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، گفت: تقوامحوری زندگی انسان را در مسیر ارزشمندی قرار می دهد که باید از آن بهره گیری کنیم.

 


وی با اشاره به این که دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند، بیان داشت: آن ها از طریق مختلف می خواهند فضای خانواده های ما را با مشکل مواجه کرده و دین محوری را در جامعه کمرنگ کنند.

 


آیت الله طبرسی با بیان این که بنیان خانواده باید تحکیم شود، ادامه داد: نهاد خانواده از کارکردهای ارزنده و والایی برخوردار است که دشمنان می خواهند از طریق فضای مجازی افکار خود را نهادینه کنند.

 


امام جمعه ساری با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری که در مذاکرات زیر بار تهدید نمی رویم، افزود: ملت ایران اسلامی اهل مذاکره است ولی هیچ گاه تسلیم تهدیدات نمی شود و مقتدرانه ایستادگی می‌کند.

 


عضو مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: دشمنان نمی توانند خواسته ها و اهداف خود را به ملت ایران تحمیل کنند که مردم ما در طول سال های انقلاب همواره محکم و با صلابت ایستاده است.

 


وی با محکوم کردن تجاوزات آل سعود به مردم کشور مظلوم و ستمدیده یمن، گفت: مشاهده می شود مجامع بین المللی و حقوق بشری در برابر این جنایات سکوت کرده اند.

 


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان این که نهادهای حقوق بشری تنها دم از حقوق بشر می زنند، بیان داشت: در برابر نسل کشی عربستان در کشور یمن صدایی از آن ها شنیده نمی شود و موضعی برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده نگرفتند.

 


امام جمعه ساری، ادامه داد: کشور عربستان مشغول نسل کشی و کودک کشی در کشور یمن است که سران کشورهای اروپایی به عربستان رفته و به آن ها خسته نباشید می گویند.

 

 


آیت الله طبرسی با تاکید بر این که باید اهتمام ارزنده ای در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده یمن وجود داشته باشد، افزود: ما در برابر این جنایات اعلان انزجار کرده و در برابر ظلم هایی که صورت می گیرد سکوت نمی کنیم./950/پ201/ب4

ارسال نظرات