۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۵۹۸۹۵
مدیر گروه قرآن آموزش و پرورش همدان خبر داد؛

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در همدان

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه قرآن آموزش و پرورش همدان از برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی خبر داد و گفت: برگزیدگان مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، پیش از ظهر امروز مراسم اختتامیه سی و سومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی برگزار شد.


عباس تجری، مدیر گروه قرآن آموزش و پرورش همدان در این مراسم با بیان این‌که مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با حضور 300 نفر از منتخبان استان در 9 رشته برگزار شد، 
اظهار داشت: خداوند در وجود دانش آموزان  اراده ای درونی را قرار داده تا رنج ها و سختی های فراگیری قرآن را به خوبی تحمل کرده و به درجات عالی معنوی دست پیدا کنند و دغدغه ما نیز این است که موضوع جریان سازی بحث قرآن از حرکت باز نماند.

 

مدیر گروه قرآن آموزش و پرورش همدان با اشاره به حضور چشمگیر دانش آموزان در این مسابقات افزود: مایه خرسندی است که امروز دانش آموزان در مسیری گام نهاده اند که در نزد خدواند متعال، از ارزش بالایی برخوردارند و این مسابقات جهت انس بیشتر با کلام الهی و راهی برای فرهنگ سازی زندگی قرآنی است.


وی با بیان اینکه این مسابقات هر ساله در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، اظهار داشت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در رشته های نهج البلاغه، اذان، قرائت و حفظ قرآن کریم برگزار شد.


تجری در پایان خاطر نشان کرد: برگزیدگان مسابقه در مرداد ماه جاری برای حضور در مسابقات کشوری اعزام خواهند شد و امید است که در آنجا هم بتوانند امتیاز قابل قبول را کسب کنند./967/پ203/ح

ارسال نظرات