۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۶۰۴۱۸
همزمان با ششمین سالروز سفر رهبر انقلاب به کردستان؛

چهارمین مدرسه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین مدرسه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا با حضور مسؤولان در شهرستان قروه افتتاح شد.
حجت الاسلام مسعود صفي ياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، ظهر امروز چهارمین مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای کردستان، در شهرستان قروه افتتاح شد.

 

این مدرسه با مساحت 1725 متر مربع با شش کلاس و با تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار، همزمان با ششمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان به بهره برداری رسید.

 

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برکات سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان، عنوان داشت: مدارس صدرا با هدف بالا بردن سطح علوم دینی و معارف دانش آموزان، یکی از خلأهای این شهرستان در زمینه زیرساخت های فرهنگی و اعتقادی مردم این شهرستان را برطرف کرد.

 

وی با اشاره به لزوم وجود رشته معارف در سطح استان، عنوان داشت: مدارس صدرا با هدف افزایش سطح معرفتی دانش آموزان، توجه بیشتر به عمق و ژرفای مفاهیم دینی، جذب دانش آموزان در سنین کم به فراگیری علوم دینی با استفاده از ابزارها و روش های آموزشی جدید و ترویج فرهنگ غنی قرآن و اهل بیت در جامعه تأسیس شدند.

 

حجت الاسلام صفی یاری همچنین چشم انداز آینده دانش آموختگان مدارس صدرا را روشن ارزیابی کرد و افزود: دانش آموختگان این مدارس می توانند در دانشگاه امام صادق(ع) و حوزه های علمیه ادامه تحصیل داده و در آینده به تدریس در حوزه ها، تبلیغ و جذب افراد به آموزه های دینی و همچنین تصدی امور فرهنگی و تبلیغی ادارات و سازمان ها و وزارتخانه های دیگر مشغول شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی در پایان استقبال جوانان استان از رشته معارف را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: در جهت کادر سازی انقلابی و مذهبی، مدارس صدرا می توانند، این بستر را فراهم آورند و زمینه رشد و تعالی بیشتر دانش آموزان با پیوند عمیق ادارات آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی امکان پذیر خواهد بود./967/پ203/ب4

ارسال نظرات